“Lama sangat mekap” – Kucing dah lapar, memang mendapat lah akak ni

Kucing sememangnya merupakan haiwan peliharaan yang paling disayangi oleh manusia. Kawan rapat yang membuatkan kita tidak pernah bosan dengan mereka. Karenah mereka yang memang tidak terjangka itu membuatkan sesiapa juga tercuit hati.

Umum mengetahui bahawa perempuan memang suka berhias dan bermekap, bila seseorang perempuan itu sedang bermekap, ianya akan mengambil masa yang sangat lama dan sesiapa pun akan hilang sabar bila menunggu perempuan bermekap.

Bila bercakap mengenai perempuan dan mekap, sebuah rakaman video telah tular apabila rakaman video itu memaparkan tentang seekor kucing yang sedang marah dan memukul kepala pemiliknya kerana bermekap terlalu lama.

Menurut pemilik video itu, si bulus itu marah kerana pemiliknya bermekap terlalu lama dan si bulus itu lapar kerana menunggu pemiliknya bermekap. Si bulus itu kelihatan marah sambil memvkul beberapa kali kepala pemiliknya. Lawak betul si bulus tu, lapar punya pasal. 

Video:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by mStar (@mstaronlineofficial)

Menjengah ke ruangan komen, ramai yang tergelak melihat pemiliknya itu yang dipvkul berkali-kali di kepala sehingga pemiliknya memarahinya dan menjerit kepadanya supaya berhenti.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Network

Sumber: instagram mstaronlineofficial, sinarviral

Be the first to comment on "“Lama sangat mekap” – Kucing dah lapar, memang mendapat lah akak ni"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*