“Rezeki Datang Diwaktu Yang Tepat”- Bella Mel0mpat Teruja Dapat Tahu Jantina B4yi

Setelah dua tahun mendirikan rumahtangga dan selama tempoh itu jugalah dia dicemvh kerana masih tidak mampu menghadirkan zvriat buat suami tercinta. Begitulah uj1an hebat yang terpak$a diterima oleh Bella, isteri kepada Youtuber terkenal Alief Irfan.

Alhamdulillah! Berkat ke$ab4ran, pa$angan ini bakal menimang zvriat pertama tidak lama lagi. Lebih manis, pasangan ini turut dianugerahkan sepasang bayi kembar selepas genap 2 tahun penantian.

Semalam berlangsungnya majlis sambutan ulang tahun kelahiran Bella yang ke-27 tahun berserta majlis mengumumkan jantina b4yi sambil meraikan rumah terbuka sempena sambutan Aidilfitri di Hotel Quill City Mall, Kuala Lumpur.

Pasangan ini sebelum ini pernah memberitahu media yang mereka masih belum mengetahui jantina b4yi mereka kerana rah$ia tersebut masih disimpan rapi oleh ibu mereka.

Menurut Bella, semasa melakvkan ujian Ultras0und, ibunya sahaja yang dibenrkan masuk dan dimaklum oleh d0ktor mengenai jantina b4yi.

Kemuncak acara ialah memec4hkan belon mengetahui apakah jantina bayi tersebut. Belon pertama dipec4hkan oleh Alief dengan mengeluarkan kertas berwarna biru berterbangan membuatkan isterinya Bella dilihat mel0mpat teruja.

Siapa sangka belon kedua yang dipcahkan oleh Bella juga mengeluarkan warna yang sama, sekali gus menandakan Alieff dan Bella bakal menimang sepasang putera lelaki tidak lama lagi.

Video:

Video berkenaan meraih 200 ribu tontonan di Channel You Tube mereka. Rata-rata peminat turut melu4hkan rasa syukur serta teruja untuk menunggu kelahiran b4yi You Tuber tersebut tidak lama lagi.

Malah, ramai antara mereka turut menyifatkan anugerah ini hasil kurniaan Allah berkat kesabaran pasangan Alief dan Bella.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Network

Sumber: You Tube Alief Irfan, tehtarikkaw

Be the first to comment on "“Rezeki Datang Diwaktu Yang Tepat”- Bella Mel0mpat Teruja Dapat Tahu Jantina B4yi"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*