‘Bukan B4by Bump Tapi Lem4k’ – Isteri Haqiem Rusli Ded4h Berat Badan Naik 9 Kg, Tak Akan Sembunyi Terutama Dengan ‘Qiemilio’

Nama isteri kepada penyanyi Haqiem Rusli iaitu Anis Sofea kembali menjadi sebutan ramai selepas jelas kelihatan bentuk perutnya sedikit bunc1t atau ‘b4by bump’.

Perkongsian foto ketika percutian bulan madu di Turki itu dibanjiri komen peminat yang mend4kwa Anis sedang hamil anak sulung.

Semua orang ingat saya meng4ndung

Tampil meredakan ‘kekec0han’ yang berlaku, Anis menegaskan sekali lagi dia belum h4mil. Kata wanita berumur 20 tahun ini, dia tidak akan sembunyikan berita gembira itu terutama daripada kelab peminat Haqiem, Qiemilio.

Anis memberitahu perkara itu menerusi Instagram Live pada malam Ahad yang turut ditemani oleh Haqiem.

Ini bukan kandungan tapi bvncit. Doakan saja yang baik-baik supaya kami dapat bayi. Kalau ada berita gembira, saya akan kongsikan.

Semua orang ingat saya meng4ndung sebab mereka nampak lemak saya. Korang tak sabar ke nak tengok our junior? Sabar la.. Kalau ada saya akan bagitahu terutama dekat Qiemilio.

Berat badan naik

Jelas pemilik nama Wan Anis Sofea Wan Zamzuri, biarpun dia nampak kurus dan tinggi itu tidak bermakna perutnya ‘flat’.

Tak semestinya saya kurus, saya tak ada lemak dekat perut. Of course ada. Saya bukan jenis yang suka bersenam. Sometimes kalau makan banyak, of course bvncit itu ada.

Sekarang pun saya dah naik sembilan kilogram (kg). Tak mustahil la bvncit itu ada. Berat saya dah 64 kg sekarang ini.

Dalam pada itu, usahawan terkenal ini memberitahu dia tidak selesa untuk memakai ‘girdle’ atau bengkung semata-mata untuk nampak langsing.

Sebagai info, Haqiem dan Anis selamat bergelar suami isteri di Masjid Raja Haji Fi Sabilillah, Cyberjaya pada 19 November tahun lalu.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Network

Sumber: oh bulan

Be the first to comment on "‘Bukan B4by Bump Tapi Lem4k’ – Isteri Haqiem Rusli Ded4h Berat Badan Naik 9 Kg, Tak Akan Sembunyi Terutama Dengan ‘Qiemilio’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*