Gara-Gara Ibu Sibuk Lebihkan Cucu Pertama, Anak Bongsu Cembvru Sampai Men4ngis

Tidak dinafikan yang anak bongsu sesebuah keluarga ini adalah yang paling manja dan paling rapat dengan ibu mereka, takhta yang paling manja dan paling disayangi itu jarang dapat direbut oleh adik beradik yang lain kecuali cucu pertama keluarga.

Bila kehadiran cucu pertama ini diibaratkan seperti permata keluarga dan bila bergelar nenek buat kali pertama ini membuatkan sesiapa sahaja akan teruja sehinga terlupa akan anak bongsu. Kadang-kadang kalau anak bongsu masih kecil lagi mesti anak bongsu itu akan terasa dipinggirkan.

Begitulah yang terjadi kepada kanak- kanak perempuan yang terasa dipinggirkan apabila ibunya itu mendapat cucu pertama. Perhatian dan kasih sayang yang selama ini hanya tertumpu kepadanya itu menjadi berbelah bahagi dan kini harus berkongsi kasih sayang.

Perkongsian video di Aplikasi Tik Tok itu memperlihatkan seorang kanak-kanak perempuan yang kelihatan sedih dan men4ngis apabila ibunya mendukung dan mendodoikan cucu pertama keluarganya dan dirinya terasa dipinggirkan dan menangis kerana terasa hati.

Video:

@vstvny

Perebut tahta tertinggi🤣adalah cucu

♬ original sound – xxtristanxo

Bila menjengah ke ruangan komen, ramai netizen yang berkongsi pendapat yang mereka juga pernah merasakan hal yang sama dan bersimpati dengannya. Selain itu netizen juga memuji kecomelan kanak- kanak itu yang comel apabila sedang menangis.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Network

Sumber: Tiktok vstvny, sinarviral

Be the first to comment on "Gara-Gara Ibu Sibuk Lebihkan Cucu Pertama, Anak Bongsu Cembvru Sampai Men4ngis"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*