Telenovela nostalgia Maria Mercedes, ini foto dulu & kini 8 pelakonnya

Untuk generasi 90-an, sudah tentu telenovela sudah biasa. Siri TV dari Amerika Latin ini sangat popular di kalangan masyarakat Malaysia dan Indonesia pada tahun 90-an hingga awal 2000-an.

Jalan cerita yang unik dan menampilkan pelakon yang menawan adalah sebab orang ramai berasa selesa mengikuti setiap episod telenovela.

Terdapat pelbagai tajuk telenovela yang sangat popular di kalangan masyarakat. Beberapa telenovela popular termasuk Marimar, Betty La Fea, Maria The Lost Love, Rosalinda dan Maria Mercedes.

Salah satu telenovela yang paling popular untuk penonton Malaysia dan Indonesia ialah Maria Mercedes, yang dibintangi oleh Thalia. Selepas bertahun-tahun, sudah tentu terdapat banyak perubahan dalam pemain Maria Mercedes.

Berikut ringkasan SVN dari pelbagai sumber, berikut foto dulu dan kini pemain Maria Mercedes.

1. Ketika berlakon sebagai Maria Mercedes, Thalia kelihatan comel dengan rambut kerinting dan rambut lurus. Ketika ini dia masih begitu cantik pada usia 49 tahun dan lebih menumpukan kerjayanya sebagai penyanyi.

foto: Instagram/@novelas_mexicanasblog dan Instagram/@nthalia

2. Berbeza dengan dirinya dahulu, kini Arthuro Peniche kelihatan lebih menawan dengan menyimpan janggut. Dia masih aktif membintangi beberapa rancangan TV dan berlakon dalam filem.

foto: Instagram/@missnovelera dan Instagram/@arturopenicheof

3. Walaupun sudah berumur, Laura Zapata masih suka memilih gincu merah dan menjadikan keningnya kelihatan sama. Malah, dia juga kekal dengan warna rambut perangnya. Bukan sahaja berlakon sebagai pelakon, Laura juga aktif sebagai penyanyi, penulis, penerbit, dan pengacara.

foto: Instagram/@si_5latinomania.gr dan Instagram/@laurazapataoficial

4. Carmen Salinas tidak banyak berubah sejak dia masih bermain di Maria Mercedes. Bentuk b4dan, rambut melet0p, sampai senyum nampak tak berubah. Kini, Carmen Salinas juga banyak menumpukan aktiviti p0litik sebagai ahli parti.

foto: Youtube/tlnovelas12 dan Instagram/@carmensalinas_56

5. Nicky Modellini kelihatan agak berbeza daripada dirinya yang dulu. Apabila dia berlakon dalam Maria Mercedes, dia kelihatan menakjubkan dengan gincu merah dan rambut kerinting merah-coklat. Pada masa kini, dia lebih aktif sebagai pengisi suara dan kelihatan lebih ringkas.

foto: Youtube/Alejandro Zuñiga RECORDANDO dan Instagram/@nickymondellini

6. Seperti Carmen Salinas, penampilan Gaby Goldsmith nampaknya tidak berubah. Dia tetap memilih solekan semula jadi dan rambut lurus yang digayakan secara ringkas.

foto: Instagram/@central.gaby.goldsmith dan Instagram/@gabygoldsmith

7. Wajah Fernando Ciangherotti nampaknya tidak menua, cuma nampak berbeza kerana gaya rambutnya. Dahulu dia berambut perang sedikit panjang dan kini dia mem0tong pendek, cuma rambutnya yang mula bertukar menjadi putih.

foto: Instagram/@fernando.ciangherotti dan imdb.com

8. Semasa berlakon dalam Maria Mercedes, Luis Uribe kelihatan garang dengan misai dan janggut yang lebat. Kini, wajahnya kelihatan lebih bersih dan rambutnya tidak lebat seperti dahulu. Luis Uribe juga masih aktif dalam dunia hiburan sebagai pelakon filem dan teater.

foto: Instagram/@luisitouribe dan imdb.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Network

Sumber; Brilio.net

 

Be the first to comment on "Telenovela nostalgia Maria Mercedes, ini foto dulu & kini 8 pelakonnya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*