[VIDEO] “Ada Waktunya Stop, Ada Waktunya Main Sorry Mami” – Gelagat Austin Mengaku Salah Dengan Mami Cvri Tumpuan

Pembelajaran yang terbaik buat kanak-kanak adalah dari ibu bapa yang berada di rumah. Ibu bapa memainkan peranan penting dalam mendidik kanak-kanak pada usia yang kecil untuk membentuk keperibadian yang terbaik di usia yang lebih matang.

Tidak semua ibu bapa yang mempunyai masa dan tenaga untuk melakukan semua itu tetapi haruslah mencari masa yang sesuai kerana ibu bapa adalah cerminan utama yang kanak-kanak lihat untuk membentuk kepribadian yang secocok dengan tingkah laku mereka.

Sebuah perkongsian di aplikasi Tik Tok menjadi tular kerana video tersebut memaparkan seorang ibu yang sedang mengajar dan memperbetulkan kesalahan anak lelaki kecilnya bernama Austin yang telah dipanggil untuk gosok gigi kerana sudah masa hendak masuk tidur tetapi tidak diendahkan anaknya itu.

Walaupon berada di situasi itu, ibu itu tidak memarahi tetapi bertanya kepada Austin tentang apa salah yang dilakukannya dan kenapa tidak datang terus apabila dipanggil, austin terus mengaku salah dan meminta maaf selepas mengetahui kesalahan dirinya. Ajaran yang terbaik dari seorang ibu dan tidak perlu marah anak yang masih kecil.

Video:

@juniyuliana

Percakapan Austin sama mami #austinkoh #parenting #fyp #fypシ #bayitiktok #momslife #serunyaditiktok #bayilucu #bayipinter #viral2022 #bayigemes #viral #viraltiktok

♬ you are my sunshine – christina perri

Menjengah ke ruangan komen pula, netizen memuji kecomelan Austin yang sangat petah bercakap pada usia yang masih muda dan ramai juga yang memuji ibunya yang tenang mengajar supaya anak kecil tidak member0ntak.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Network

Sumber: Tiktok juniyuliana, sinarviral

Be the first to comment on "[VIDEO] “Ada Waktunya Stop, Ada Waktunya Main Sorry Mami” – Gelagat Austin Mengaku Salah Dengan Mami Cvri Tumpuan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*