[VIDEO] Pada mulanya tak suka, lama-lama bapa lebih ‘manja’ dengan si bulus

Jika video yang memaparkan haiwan seperti kucing memang akan menjadi perhatian netizen di media sosial kerana kucing adalah haiwan peliharaan yang selalu ada dalam kehidupan manusia dan rapat dengan manusia.

Malah telatah haiwan ini yang kadang-kadang manja dan jinak menjadikan kucing antara haiwan yang paling banyak dijadikan haiwan peliharaan. Terkini, satu rakaman video telah viral di Media sosial Facebook yang menperlihatkan atuk yang sedang bermain-main dengan seekor anak kucing.

Di dalam video yang dikongsikan itu terlihat seorang atuk yang sedang melayan anak bulus yang sedang bermain-main. Sambil bermain dengan ank bulus itu, sambil atuknya menonton tv juga sambil bersantai-santai.

Menurut pemilik video ini, dulu apabila dia menyelamatkan anak bulus itu dari dilenyek oleh kereta, ayahnya itu membebel dan berkata yang jika ditambah dengan seekor lagi itu, akan ade tiga ekor kucing di rumahnya tetapi sekarang ayahnya itu siap boleh bermain dan bergurau senda dengan kucing itu.

Video:

@azidaalzahari

Atuk da kena sifir dengan Petunia jadi nanny 🤣 #kitten #fyp #foryou

♬ The Hamster Dance Song – Hampster Dance Masters

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang tergelak melihat dan membaca caption yang ditulis itu kerana mungkin pada mulanya tak suka tetapi lama-lama timbul perasaan sayang dan boleh bergurau dan bermain-main dengan kucingnya itu lagi.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Network

Sumber: Tiktok azidaalzahari, sinarviral

Be the first to comment on "[VIDEO] Pada mulanya tak suka, lama-lama bapa lebih ‘manja’ dengan si bulus"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*