Si Bulus Mer4juk Gara-Gara Cukvr Bulunya, “Dok termenung je, cuit pun tak layan”

Kucing sememangnya merupakan haiwan peliharaan yang paling disayangi oleh manusia. Kawan rapat yang membuatkan kita tidak pernah bosan dengan mereka. Karenah mereka yang memang tidak terjangka itu membuatkan sesiapa juga tercuit hati.

Terutama apabila menjaga kucing. Memang banyak karenah kucing yang selalu membuat kita terhibur dengan karenah2 mereka yang comel. Tetapi kucing juga boleh mer4juk dengan kita kalau ada yang mengguris hatinya seperti mencukvr semua bulunya.

Terkini, perkongsian sebuah video telah tular di media sosial apabila video terrsebut telah mendapat 1.8 juta tontonan sejak ianya dimuatnaik di aplikasi Tik Tok. Video tersebut memaparkan seekor kucing yang telah mer4juk kerana kesemua bulunya yang berada di badannya telah dicukvr kecuali di bahagian kaki dan kepala sahaja.

Menurut pemiliknya, bulu kucing itu selalu keguguran dan kucing itu juga mempunyai masalah kutu jadi cara yang terbaik mengatasi masalah tersebut adalah mencukvr kesemua bulu pada badan kucing itu. Disebabkan itulah, kucing itu agak terganggu emosinya seharian.

Video:

@ismetyra

Merajuk mat bulu kena buang 🤣🥹

♬ takleh tahan siol – bestiek doja

Menjengah ke ruangan komen komen pula ramai yang meninggalkan komen yang mengatakan kucing itu sudah persis “Lion King” apabila bulunya sudah dicukvr dan menampakkan kecomelannya bila mer4juk begitu.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Network

Sumber: Tiktok itmetyra, sinarviral

Be the first to comment on "Si Bulus Mer4juk Gara-Gara Cukvr Bulunya, “Dok termenung je, cuit pun tak layan”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*