[VIDEO] Adik Mengadu Lenguh Kaki, Bapa Terus Dukung Dalam Mall Buat Ramai Seb4k

Tidak dinafikan pengorbanan seorang ayah itu adalah tidak ternilai kerana seorang ayah tidak pernah mengungkapkan pengorbanan beliau kepada anak-anaknya. Sebab itulah seorang ayah sering kali disalah ertikan sebagai garang dan tidak mesra.

Walaupun begitu, seorang ayah tetap menyayangi anak-anaknya dan berusaha sedaya upaya untuk memastikan semua anak2 menjadi yang terbaik dalam hidup mereka walaupun mereka jarang berada bersama dan meluangkan masa beraktiviti bersama anak2nya.

Sama juga seperti sebuah video yang membuat semua tersentuh hati melihat kasih sayang seorang ayah terhadap anak perempuannya yang tular di aplikasi Tik Tok baru-baru ini. Video tersebut memaparkan seorang ayah yang mendukung anak perempuannya selepas anaknya itu mengeluh s@kit kaki berjalan di salah sebuah pusat membeli belah.

Menurut pemilik video tersebut, adiknya itu mengeluh yang kakinya lenguh dan s@kit apabila berjalan dan apabila si ayah mendengarnya, terus didukungnya dan bukan itu sahaja malah ayahnya itu turut mengurut kaki anak perempuannya itu. Seorang ayah yang terbaik.

Video:

@budakyana_

“Masa kakak kecik abah layan kakak macam ni lah” – mama ❤️ #scoliosis #scoliosischeck #scoliosisfighter #fyp

♬ suara asli – rafaaldiansyah – rafaaldiansyah

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai netizen yang memuji kebaikan layanan ayahnya itu dan menyifatkan budak perempuan itu sangat bertuah kerana mempunyai ayah yang boleh menunjukkan kasih sayangnya sedangkan ada dalam kalangan mereka, bersembang pun kadang-kadang susah kerana ayah mereka yang gar4ng.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Network

Sumber: Tiktok budakyana_, sinarviral

Be the first to comment on "[VIDEO] Adik Mengadu Lenguh Kaki, Bapa Terus Dukung Dalam Mall Buat Ramai Seb4k"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*