[VIDEO] Baru Selamat Diijab Kabul, Muka Reda Suami Ditep1s Tangan Isteri Jadi Perhatian

Menjaga batas pergaulan adalah apa yang dituntut oleh agama kita, jika kita menjaga batas pergaulan kita, dengan sendirinya kita akan malu bila nak bersentuhan atau bermesra dengan lelaki yang bukan suami kita.

Tetapi tidak ramai yang menjaga batas2 pergaulan ini. Ramai yang lebih suka bebas dan tidak terlampau terikat dengan tuntutan agama mahupun peraturan. Biasanya jika gadis2 yang baru meningkat usia dan masih muda.

Terkini, sebuah video telah dimuatnaik di aplikasi Tik Tok yang memaparkan video pasangan suami isteri yang baru berkahwin sedang mengambil gambar perkahwinan mereka. Apa yang membuatkan ianya berbeza adalah pengantin perempuan masih malu dengan pengantin lelaki.

Menurut adik Kepada pengantin perempuan yang juga telah memuatnaik naik video tersebut, kakaknya masih malu dan masih menjaga batas mereka wlaaupun sudah berkahwin, ini menyebabkan pengantin lelaki akur dan hormat bergambar tanpa bersentuhan.

Video:

@irdinakhairri

Abang ipar aku redha je 🥵😂 #DxF #DianaxFakhruddin #fyp @dnkhrr4

♬ Beautiful In White – Shane Filan

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen yang memuji mereka berdua dan ada juga yang meninggalkan komen mungkin mereka menjaga pergaulan mereka sebelum ini dan sudah menjadi kebiasaan mereka.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Network

Sumber: Tiktok, sinarviral

Be the first to comment on "[VIDEO] Baru Selamat Diijab Kabul, Muka Reda Suami Ditep1s Tangan Isteri Jadi Perhatian"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*