Bakal Bergelar Suami, Usop Nikah 4 Februari Depan – “Persiapan Sudah 85 Peratus”

Selepas mengikat tali pertunangan pada 4 November lalu, penyanyi Usop, 24, mengumumkan dia bakal menamatkan zaman bujang bersama tunangnya, Nur Fatihah Md Hashim,25, pada Februari tahun hadapan.

Usop atau nama sebenarnya Muhammad Saiful Naim Muhammad Noor juga mengakui rasa teruja dan gem3ntar pada masa sama untuk menggalas tanggungjawab sebagai suami selepas ini.

“InsyaAllah kalau diikutkan perancangan, majlis akan dilangsungkan pada 4 Februari 2022 di pejabat agama di Pulau Pinang.

“Memandangkan situasi semasa yang tidak menentu ketika ini, jadi kami sepakat untuk langsungkan majlis nikah secara sederhana sahaja,” katanya.

Malah persiapan kahwin penyanyi lagu Sejarah Cintaku ini juga sudah hampir selesai.

“Alhamdulillah setakat ini persiapan lebih kurang 85 peratus. Syukur alhamdulillah ada juga pihak yang sudi menaja bersempena hari bahagia kami selain mengeluarkan belanja sendiri,” katanya.

Menyingkap soal perjalanan hubungannya bersama Nur Fatihah pula, Usop tidak menafikan ia ada pasang surutnya.

“Normallah dalam sesebuah perhubungan itu akan ada turun naik. Apa yang boleh saya cakap, dugaan dalam tempoh bertunang memang kuat.

“Tipvlah kalau ada pasangan bercinta atau bertunang yang tidak pernah g4duh kan? Cuma alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. Doakan yang baik-baik buat kami, Insya-Allah,” katanya lagi.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Network

Sumber: MH

Be the first to comment on "Bakal Bergelar Suami, Usop Nikah 4 Februari Depan – “Persiapan Sudah 85 Peratus”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*