Aisar Khaled Jumpa Warga Emas Viral Kehilangan Rumah Ak1bat Banjir, – “Habis? Takkan Nenek Nak Golek-Golek Men4ngis”

Video seorang warga emas, Rohana Mahfuz, 75, yang rumahnya les4p dih4nyut banjir di Hulu Langat, Selangor baru-baru ini sememangnya mervntun jiw4.

Seperti yang tular di media sosial, rumah wanita berkenaan hanya tinggal tangga bahagian depan, tiada satu tiang pun yang masih berdiri.

Pelakon dan personaliti media sosial Aisar Khaled adalah salah seorang yang terlibat dalam kerja-kerja pasca banjir dengan melakukan aktiviti pembersihan dan menghulur barang keperluan kepada m4ngsa di Hulu Langat.

Pada masa sama, Aisar juga sempat bertemu Rohana yang tidak kelihatan tertekan dengan dvgaan yang menimpa.

“Semoga nenek terus kuat, semoga dipermudahkan segala urusan, nampak tak? Walaupun rumah dah tiada tapi nenek masih kuat dengan senyuman,” kata Aisar dalam sebuah video yang dikongsi di Instagram.

Dengan selamba, Rohana menjawab kata-kata Aisar.

“Habis, tak akan lah nenek nak golek-golek men4ngis, kita kena usaha lah, kirim salam semua kepada ibu bapa,” katanya mesra.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ☆ 𝒜𝒾𝓈𝒶𝓇𝒦𝒽𝒶𝓁𝑒𝒹 ☆ (@aisar_khaledd)

Dalam entri sama, Aisar juga berkongsi foto duduk di atas tangga rumah tersebut selain foto dan video lain membantu mereka yang terkesan.

Perkongsian itu mendapat respon positif daripada para pengikut Aisar di ruangan komen, rata-rata mereka memuji usaha murninya dan mendoakan kebaikan buat remaja 21 tahun itu.

Terdahulu, media tempatan melaporkan rumah pus4ka didiami Rohana yang merupakan kakak sulung daripada lapan beradik musn4h dibawa arus banjir.

Rumah yang terletak di Kampung Jawa itu adalah peninggalan arw4h ibu bapa mereka dan tersergam indah selama 52 tahun sebelum musn4h tanpa diduga.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Network

Sumber: Gempak

Be the first to comment on "Aisar Khaled Jumpa Warga Emas Viral Kehilangan Rumah Ak1bat Banjir, – “Habis? Takkan Nenek Nak Golek-Golek Men4ngis”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*