[Vide0] “Bila Perempuan Pant4ng Nampak Makanan” – Gelagat Budak Kecik Teruja Dapat Aiskrim

Wanita dengan makanan memang tak dapat dipisahkan seperti isi dengan kuku. Ramai wanita yang suka makan tetapi dalam masa yang sama hendak menjaga diet pemakanan. Contohnya jika diberikan makanan yang bergula atau manis memang wanita akan tersenyum.

Makanan yang paling disukai oleh semua terutamanya wanita adalah aiskrim. Bukan sahaja golongan wanita yang dewasa tetapi golongan kanak2 perempuan lebih menggemarinya.

Aiskrim mempunyai peminatnya yang tersendiri kerana kalau pasal aiskrim je mesti semua akan tersenyum gembira.

Bercakap mengenai aiskrim, satu video telah dimuatnaik oleh seorang pengguna di aplikasi Tik Tok, video itu adalah tentang seorang kanak2 yang menari2 kegembiraan apabila ais krim yang dipesan melalui Pandu Laju tersebut telah sampai dan kanak2 tersebut kelihatan sangat gembira sehingga menari2 di dalam kereta.

Video:

@aliasyafikahalias

Perempuan dgn makanan tak dapat dipisahkan 😅 haha haih la nur aafiyah adelia #fypシ #forfun #tiktok #fyppppppppppppppppppppppp

♬ Monkeys Spinning Monkeys – Kevin MacLeod

Walaupun hanya berdurasi beberapa puluh saat tetapi video itu cukup untuk menggambarkan bahawa betapa gembiranya seorang wanita, gadis dan juga kanak2 jika diberikan aiskrim.

Walaupun ianya tidak la berharga tetapi aiskrim ini adalah salah satu pemanis mulut yang sangat disukai oleh kanak2 terutamanya.

Komen Netizen:

Menjengah ke ruangan komen, warga net ramai yang terhibur dengan gelagat kanak2 tersebut yang sangat gembira di saat mengetahui yang aiskrim yang dipesan telah pun sampai.

Ada juga yang meninggalkan komen bahawa sama sahaja wanita dewasa dan kanak2 jika melibatkan aiskrim, Memang la semua suka aiskrim sebab sedap dan manis kan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Network

Sumber: Tiktok via sinarviral

Be the first to comment on "[Vide0] “Bila Perempuan Pant4ng Nampak Makanan” – Gelagat Budak Kecik Teruja Dapat Aiskrim"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*