[Vide0] Pemuda Buat Akaun TikTok Nak Hilangkan G4gap Dapat Support Dari Netizen

Setiap orang mesti ada mas4lah atau kekurangan pada diri masing-masing yang nak diatasi. Ada orang yang ada perasaan gvgup bila berdepan dengan khalayak ramai sehingga sukar untuk melakukan apa-apa kerja yang melibatkan urusan dengan orang ramai.

Namun, kadang-kadang masalah seperti ini boleh diatasi dengan berdepan dengan apa yang kita t4kuti itu. Sebagai contoh, sekiranya kita mempunyai rasa gvgup berdepan dengan orang ramai, kita kena biasakan diri untuk berada dalam situasi ramai orang. Lama-lama perasaan gvgup itu akan pergi dengan sendirinya.

Seperti perkongsian oleh pemuda ini melalui laman TikTok miliknya, dia mengatakan bahawa niatnya untuk membuat akaun TikTok adalah untuk mengatasi peny4kit g4gap yang dihadapi.

Video postingnya yang berdurasi selama hanya 14 saat itu telah pun berjaya mendapat jumlah sebanyak 497.8 ribu tontonan dengan like sebanyak 59.5 ribu.

Video:

@hanafinaru

sapot saya untuk hilangkan gagab saya 😊 #fypシ #fyp #fypシ゚viral

♬ original sound – Hanafi Naru

Pun begitu, yang menjadi perhatian ialah jumlah komen yang diterima olehnya iaitu sebanyak 2066 komen! Kebanyakan mereka memuji dan mendoakan agar saudara Hanafi ini dapat mengatasi peny4kit g4gapnya itu.

Ada juga yang siap memberi pelbagai tips untuk membantunya hilangkan g4gap. Melihat daripada jumlah komen yang diterima, nampaknya hasrat pemuda ini untuk mendapat support daripada para netizen tercapai.

Sama-sama lah kita doakan dan sentiasa support TikTok abang Hanafi ini supaya gagapnya dapat diatasi secepatnya. Fighting Hanafi! 

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Network

Sumber: Lobak Merah

Be the first to comment on "[Vide0] Pemuda Buat Akaun TikTok Nak Hilangkan G4gap Dapat Support Dari Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*