11 Transformasi Ana Maria ‘Betty La Fea’, awet muda pada usia 48 tahun

Drama Korea dan Bollywood sememangnya menjadi rancangan kegemaran hari ini, tetapi untuk generasi 90-an, rancangan kegemaran mereka adalah telenovela.

Siapa yang tidak ingat siri telenovela Yo soy Betty, la fea? Peranan ikonik Betty, seorang wanita nerd dan bersahaja, yang sangat menyukai bosnya sendiri, sangat dikenang oleh masyarakat Indonesia hingga ke hari ini. Watak Betty dilakonkan oleh Ana Maria Orozco, seorang pelakon Colombia.

Ana Maria kini berusia 48 tahun, dan sejak remaja, dia telah membintangi siri telenovela. Jadi, disini kami akan menceritakan bagaimana perubahan Ana Maria dari kecil hingga usia 48 tahun.

Menurut brilio.net dari pelbagai sumber, berikut adalah 11 transformasi dari Ana Maria ‘Betty La Fea’.

1. Pada tahun 1983 Anna Maria pertama kali berlakon dalam siri mini telenovela. Wajah remaja Ana Maria yang sangat comel.

2. Mulai dewasa pada tahun 1994, Ana Maria kembali memainkan peranan dalam siri Almas de Piedra. Perubahan wajahnya ketika itu tampil lebih cantik.

3. Memakai mahkota seperti seorang puteri, tidak ada keraguan tentang kecantikan Ana Maria, dimana kali ini dia membintangi siri telenovela Perro Amor.

4. Pada tahun 1999 dia secara rasmi berkahwin dengan kekasihnya, Julian Arango, tetapi mal4ngnya perkahwinan mereka hanya bertahan selama sepuluh bulan.

5. Di tahun yang sama juga, Ana Maria melakonkan warak Betty La Fea dalam Yo soy Betty, la fea. Berkat perannya menjadi wanita nerd dan bersahaja, namanya begitu dikenal orang ramai.

6. Ana Maria dan Julian berc3rai pada masa yang sama dengan penggambaran Yo soy Betty, la fea. Walaupun rumah tangga mereka musn4h, Ana dan Julian, yang pada masa itu memainkan watak Hugo, bekerja secara profesional.

7. Pada tahun 2002, Ana membuat keputusan untuk berkahwin semula dengan pemuzik Argentina, Martin Quaglia. Namun, Ana berc3rai lagi pada tahun 2012. Bersama Martin, Ana mempunyai dua orang anak, Lucrecia dan Mia.

8. Pada Mei 2016 Ana terlibat dalam produksi telenovela lain yang berjudul The Return of Lucas. Dalam telenovela tersebut, Ana berperanan sebagai ibu bernama Elena Diaz Ayala.

9. Sekarang Ana berusia 48 tahun, tetapi dia masih mempunyai penampilan yang menawan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Network

Sumber: brilio

Be the first to comment on "11 Transformasi Ana Maria ‘Betty La Fea’, awet muda pada usia 48 tahun"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*