[Vide0] 5 Tahun Jaga Jodoh Orang, Pemuda N4ngis Datang Majlis Kahwin Bekas Kekasih – ‘Dah Pesan Jangan Datang’

Tak dinafikan, bukan semua orang boleh melupakan kisah silam dalam hidup masing-masing, misalnya bekas kekasih. Menghadiri majlis perkahwinan bekas kekasih bukanlah suatu yang mudah lebih-lebih lagi buat mereka yang masih belum ‘move on’.

Baru-baru ini viral satu video di media sosial memaparkan seorang pemuda menangis ketika menghadiri majlis pernikahan bekas teman wanitanya.

Nangis datang majlis kahwin bekas kekasih

Menerusi video pendek yang dikongsikan di TikTok kelihatan seorang pemuda dari Indonesia yang dikenali dengan nama Iwan Seppriandi berada di dalam kereta seakan mengumpul kekuatan untuk hadir ke majlis bekas kekasihnya itu.

Belum sempat menjejak kaki ke lokasi majlis, pemuda ini sudah tidak dapat menahan seb4k sebelum mengalirkan air mata. Siapa sahaja yang tidak sedih apabila perhubungan yang terjalin selama 5 tahun berakhir dengan satu perpisahan.

Video:

@wanse13

Terjadi lagi, seorang pria 5 tahun jadi bodyguard ☺️

♬ suara asli – dhianassyfa_ – panggil aja amih

Namun, dia masih gagahkan diri ke majlis tersebut dan setibanya di sana luluh hati si pemuda ini apabila melihat dari jauh bekas teman wanitanya tersenyum gembira bersama suami di atas pelamin meraikan hari bahagia mereka. Berdasarkan video pendek itu juga kelihatan pemuda ini yang sedang bersedih sempat ditenangkan oleh rakan-rakannya yang lain.

Menjengah di ruangan komen, kebanyakan netizen bersimpati dengan nasib yang menimpa pemuda ini selain tidak henti-henti memberikan kata-kata semangat. Malah mereka juga mendoakan agar pemuda ini akan dipertemukan jodoh dengan insan yang lebih menghargainya.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Network

Sumber: Iwan Seppriandi, ohbulan via sinarviral

Be the first to comment on "[Vide0] 5 Tahun Jaga Jodoh Orang, Pemuda N4ngis Datang Majlis Kahwin Bekas Kekasih – ‘Dah Pesan Jangan Datang’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*