Suami Syok Try Baju Nikah, Isteri Pertama & Anak Datang Butik Pengantin Buat Kejutan Hari Jadi – ‘Sedih Tengok Budak Tu’

Baru-baru ini viral satu video di media sosial memaparkan seorang wanita membuat kejutan dengan memberikan sebiji kek sempena ulang tahun kelahiran suaminya. Tetapi apa yang menarik perhatian ramai apabila kejutan tersebut dilakukan ketika si suami sedang melakukan persiapan perkahwinan keduanya.

Menerusi video pendek yang dimuat naik di akaun TikTok Sahabat Alstro memperlihatkan pasangan pengantin berada di sebuah butik memilih busana sebagai persediaan untuk majlis perkahwinan mereka. Kelihatan juga beberapa individu lain termasuk pekerja butik sedang melayani pasangan pengantin tersebut.

Isteri pertama datang buat surprise

Namun secara tiba-tiba seorang wanita memasuki premis tersebut dengan membawa sebiji kek. Rupa-rupanya wanita itu adalah isteri pertama pengantin lelaki dan tujuannya ke butik kerana mahu membuat kejutan sempena ulang tahun kelahiran si suami.

Aku kasihan lihat isteri sahnya membawa anak-anak untuk lakukan surprise kepada suaminya. Tapi suaminya malah pilih baju untuk pernikahannya.

Video:

@sahabatalstro

Tegar banget ya istrinya 🥲#beritatiktok #tiktokberita #sahabatalstro

♬ suara asli – Sahabat Alstro – Sahabat Alstro

Meskipun tahu si suami bakal mengahwini wanita lain tetapi wajah si isteri pertama kelihatan sangat tenang dan seakan sudah ikhlas dengan keputusan si suami.

Menjengah di ruangan komen, kebanyakan netizen memuji ketabahan dan kekuatan yang dimiliki oleh wanita ini. Tidak kurang juga ada di antara mereka tidak henti-henti memberikan kata-kata semangat selain berharap agar wanita ini terus kuat menjalani kehidupan berpoligami.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Network

Sumber: Sahabat Alstro, ohbulan, via sinarviral

Be the first to comment on "Suami Syok Try Baju Nikah, Isteri Pertama & Anak Datang Butik Pengantin Buat Kejutan Hari Jadi – ‘Sedih Tengok Budak Tu’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*