[Vide0] ‘Kn0cked out’ selepas terkena sep4kan, wanita teruja dapat jersi dari Cristiano Ronaldo

Baru-baru ini, Cristiano Ronaldo baru-baru ini secara tidak sengaja menend4ng bola ke arah salah seorang pegawai keselamatan ketika sedang melakukan aksi pemanasan badan untuk perlawanan diantara Manchester United menentang menentang BSC Young Boys, pada 15 September lalu.

Pemain Manchester United yang berusia 36 tahun itu melakukan sep4kan ke arah gawang namun terkena pegawai keselamatan tersebut yang sedang bersiap-siap untuk perlawanan Liga Juara-Juara, yang berlangung di Switzerland itu.

Susulan kej4dian tersebut, pegawai keselamatan tersebut terj4tuh dan terp4ksa dirawat oleh kakitangan perubatan. Menurut pelbagai sumber, termasuk MailOnline dan DAZN, pegawai keselamatan tersebut pengs4n selepas terkena sepakan dari Ronaldo. 

Video:

Ketika pegawai keselamatan tersebut sedang terbaring dan dikelilingi oleh petugas perubatan, Ronaldo kemudian bergegas ke lokasi kej4dian bagi memastikan keadaannya dan meminta maaf atas tindakan yang tidak disengajakan itu.

Setelah selesai perlawanan antara Manchester United menentang menentang BSC Young Boys , Ronaldo telah memberikan bajunya sebagai tanda permohonan maaf atas tindakannya itu, dan dapat dilihat dari reaksi pegawai keselamatan itu, dia begitu bangga mendapat sehelai baju dari seorang pemain bola sepak berkelas dunia!

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Network

Sumber: insider.com

Be the first to comment on "[Vide0] ‘Kn0cked out’ selepas terkena sep4kan, wanita teruja dapat jersi dari Cristiano Ronaldo"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*