Kucing ‘Men4ngis’ Seolah Beri Hint, Adik Seb4k Abang Men1nggal Dvnia Sendirian Dalam Kebun, Terdengar Sahutan ‘Abang Dekat Sini’

Pemergian insan tersayang terutamanya ahli keluarga merupakan satu momen yang sangat per1t sehingga tidak dapat digambarkan dengan kata-kata.

Begitulah perasaan yang dilalui wanita ini selepas kehilangan abang tercinta sejak 10 tahun lalu.

Abang men1nggal 10 tahun lalu

Seorang pengguna TikTok, Suefarahanis atau lebih mesra dengan panggilan Sue ada berkongsi beberapa video menceritakan kenangan yang tercipta bersama arw4h abangnya.

Sue juga ada berkongsi satu lukisan terakhir yang dilukis arw4h sebelum dia pergi buat selama-lamanya. Wanita ini menyifatkan arw4h abangnya seorang yang sangat baik dan pencinta haiwan. Boleh dikatakan, setiap kali apabila melihat ada kucing s4kit di jalanan, pasti dia akan membawanya pulang untuk dirawat.

Ada suatu hari tu sebelum abang hilang, abang panggil kaksu suruh tengok ada kucing cantik sangat-sangat, warna putih. Bulu terlalu kembang putih semua.

Namun pada suatu hari, keadaan di rumah sangat bising kedengaran seperti kucing-kucing milik arw4h sedang men4ngis seolah-olah ingin menyampaikan sesuatu. Bukan itu sahaja, kucing tersebut turut memanjat di ruangan bilik arwah.

‘Kisah benar arw4h abang’

@suefarahanis

Kisah benar arwah abg.haritu ramai nak tau bila kaksu komen dkt 1 vdeo pncarian kehilangn sseorg.trus trimpau kisah kehilangn arwah abg 10 tahun lalu.

♬ bunyi asal – Pijah Mohamad – Rara

Rupa-rupanya pada ketika itu, arw4h masih belum pulang ke rumah meskipun sudah lewat malam. Mereka cuba menghubungi arw4h namun tiada sebarang respon yang diterima.

Tempat terakhir abang pergi kebun ayah. Pencarian tu dalam gelap malam. Hanya guna lampu suluh sambil panggil nama abang. Waktu adik kaksu panggil nama abang, ada suara abang menyahut (abang dekat sini). Adik cepat-cepat ke arah suara abang tadi. Dekat situ lah adik menj3rit dan terus pengs4n. Sekujur tvbuh dah tak bernyawa di depan mata adik. Sampai malam abang dekat situ.

Jelas Sue lagi, arw4h abangnya men1ngg4l dvnia sendirian di dalam kebun milik ayah mereka. Difahamkan, arw4h juga tidak mempunyai sebarang peny4kit namun Allah SWT lebih menyayanginya. Sue mengakui mereka sekeluarga redha dengan ketentuan yang telah ditetapkan Allah SWT akan tetapi segala kenangan bersama arw4h masih segar dalam ingatan mereka meskipun arw4h telah pergi sejak 10 tahun lalu.

Al fatihah

@suefarahanis

Walaupun lukisan ni dah berusia 10 tahun tapi masih nampak hidup.. macam baru semalam arwah abang lukis..

♬ bunyi asal – Pijah Mohamad – Rara

@suefarahanis

Part 3- minta semua sedekahkan alfatihah untuk arwah abang kaksu ya. Walaupun dh 10 tahun berlalu.kucing2 yg arwah tlg mesti dh tlg abg kt sana☺️🤲🏻

♬ bunyi asal – Pijah Mohamad – Rara

Lukisan terakhir arw4h

@suefarahanis

🤲🏻❤️🐈ALFATIHAH 🤲🏻

♬ bunyi asal – Pijah Mohamad – Rara

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Network

Sumber: Oh Bulan

Be the first to comment on "Kucing ‘Men4ngis’ Seolah Beri Hint, Adik Seb4k Abang Men1nggal Dvnia Sendirian Dalam Kebun, Terdengar Sahutan ‘Abang Dekat Sini’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*