“Fan4tik betul” – [Vide0] Peminat ‘Pat4h H4ti’ Buat Kek Sempena Perkahwinan Remy Ishak Dapat Perhatian Netizen

Pada hari Sabtu yang lepas, pelakon sensasi Malaysia, Remy Ishak telah melangsungkan perkahwinan dengan pilhan hatinya, Ezza Yusof. Remy memilih untuk menamatkan zaman bujangnya pada usia 39 tahun.

Namun berita ini telah mengec3wakan ramai peminat fan4tiknya yang sudah lama tunggu berita ini.

Dalam perkongsian @bakewithhannan, dia telah memuat naik video di akaun Tiktoknya yang menunjukkan kek yang dibuat olehnya sendiri dengan wording ‘Selamat Tinggal Remy Ishak’ di atas kek tersebut.

Hannan Mubarak atau lebih dikenali sebagai Hannan terkenal dengan video baking di Tiktok merupakan salah seorang peminat Remy Ishak.

Video:

@bakewithhannan

Selamat tinggal pujaan hati dinda 💔 #remyishak #reckless #fypシ

♬ reckless – Madison Beer

Namun, kek yang dibuat olehnya itu bukanlah satu simbol dia ‘p4tah h4ti’ dengan berita perkahwinan artis tersebut tapi sebenarnya dia ingin menarik  para peminat Remy Ishak untuk menonton. Jadi video itu sesuai la dengan berita yang viral tu.

“Ramai juga yang patah hati”

Video pendek ini telah mendapat lebih daripada satu juta tontonan di Tiktok. Netizen yang menonton video tersebut p4tah h4ti dengan berita tersebut dan kebanyakan daripadanya adalah wanita. Beberapa netizen telah berkongsi pendapat mereka di ruangan komen video ini.

Komen Netizen:

Ada juga yang kec4m video ini kerana mereka ingat Hannan betul-betul kec3wa sedangkan dia ingin bergurau je. Yang penting kek tu nampak sedap!

Video ini juga telah mendapat perhatian Remy dan dia telah memuat naik video ini di IG story nya semalam. Remy juga puji kek tersebut sebab nampak sedap.

Korang dah boleh move on, Zul Ariffin kan ada…

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Network

Sumber: Lobak Merah

Be the first to comment on "“Fan4tik betul” – [Vide0] Peminat ‘Pat4h H4ti’ Buat Kek Sempena Perkahwinan Remy Ishak Dapat Perhatian Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*