‘Jangan Jual Dengan Suami Saya’- Penjual G-Shock Sempoi L4yan Permintaan Wanita Ini Raih Perhatian Netizen

Sebut sahaja jam tangan G-Shock, mesti ada dalam kalangan anda yang meminati jam tangan jenama tersebut. Malah, harga jam tangan G-Shock boleh dikatakan mempunyai ‘value’ tersendiri.

Maka, tidak mengejutkan apabila ada yang s4nggup membeli jam tangan G-Shock untuk dijadikan koleksi. Lantaran itu, seorang pengguna TikTok @erindolly telah berkongsi video dirinya meminta penjual G-Shock di ‘live’ Facebook agar tidak menjual jam dengan suaminya.

Menurutnya, suaminya sering menonton jualan jam tangan G-Shock di siaran langsung Facebook dan membeli ia sedangkan sudah ada banyak di rumah. Dapat dilihat menerusi video tersebut, penjual G-Shock ‘l4yan’ permintaan wanita tersebut dan juga ‘pinned’ permintaan tersebut di ruangan komen.

Malah, penjual G-Shock itu juga mengatakan dia h0rmat dengan keputusan wanita itu dan akan memberitahu suaminya bahawa namanya sudah disek4t daripada membeli jam tangan di kedainya itu serta suaminya perlu bertanya dengan wanita itu jika mahu membelinya.

Video:

@erinladolly

beli jam banyak2, pakainya 1 🤨 #fyp #fypシ #fy #fypage #gshockmalaysia #gshock

♬ original sound – eld – eld

Video tersebut mendapat perhatian netizen dan rata-rata netizen terhibur dengan reaksi penjual G-Shock itu. Malah, ada juga netizen yang memuji penjual itu yang melayan permintaan wanita tersebut.

Bukan itu sahaja, para netizen juga berpendapat wanita itu ‘g4rang’ menyebabkan penjual akvr dengan permintaannya. Malah, rata-rata netizen turut berasa terhibur dengan gaya sempoi penjual mel4yan karenah pelanggan-pelanggannya.

Ketika artikel ini ditulis, video tersebut telah meraih lebih 30 ribu tontonan dan lebih 700 komen.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Network

Sumber: Vocket

Be the first to comment on "‘Jangan Jual Dengan Suami Saya’- Penjual G-Shock Sempoi L4yan Permintaan Wanita Ini Raih Perhatian Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*