“Dua Bulan Didignos Hid4p K4nser P4ru P4ru Tahap 4” – Sanjay Dutt

Superstar Bollywood, Sanjay Dutt mend@kwa dirinya kini bebas dari peny4kit k4nser p4ru p4ru yang dihidapinya.

Padahal, sekitar bulan ini aktor itu baru sahaja mengaku dirinya menderita k4nser p4ru p4ru tahap 4 yang berjaya didignos para doktor pada Ogos lalu.

Dutt menyampaikan khabar bahagia itu semalam, sebagai hadiah ulang tahun terhebat buat anaknya yang merupakan sepasang kembar Idra dan Sharaan.

“Beberapa minggu lalu adalah sangat sukar buat saya dan keluarga. Namun seperti banyak kata orang, Tuhan akan memberi perjuangan yang sangat sukar kepada ‘tentera’ yang kuat.

“Dan di hari ini, hari ulang tahun anak saya, saya telah berjaya menewaskan k4nser dan menjadikan ia sebagai hadiah ulang tahun paling bermakna buatnya iaitu kesihatan buat keluarga,” tulisnya dalam keterangan yang dimuat naik di platform media sosial Instagram dan Twitter miliknya.

Bersama nota itu, Dutt juga mengucapkan terima kasih kepada doktor dan para jurur4wat yang telah menjaganya sepanjang dimasukkan ke h0spital Kokilaben selama beberapa minggu.

Pengumuman dirinya telah berjaya mengalahkan kanser itu dibuat setelah doktor memberi pengesahan bahawa peny4kit tersebut tidak lagi berada dalam tubuhnya.

Menurut laporan The Hindustan Times, hal itu disahkan oleh wakil aktor tersebut.

“Beberapa bulan lalu doktor mengesahkan Dutt mempunyai k4nser paru paru. Sejak itu dia telah menjalani banyak r4watan dan rutin melakukan semua nasihat doktor. 

“Setelah melalui beberapa siri r4watan intensif,doktor memberi khabar baik, dirinya positif bebas kanser,” kata wakil Dutt.

Instagram: @duttsanjay

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Kini

Sumber: Gempak

Be the first to comment on "“Dua Bulan Didignos Hid4p K4nser P4ru P4ru Tahap 4” – Sanjay Dutt"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*