“Memang Suara X Berapa Bagus, Tapi Saya Ada Telinga,” – Elly Mazlein

 

Sinonim dengan personaliti yang sempoi dan bersahaja, pemilihan penyanyi dan hos, Elly Mazlein sebagai Presiden Netizen dalam saingan minggu keempat Big Stage 2020 malam tadi nyata mendapat pujian penonton.

Mewakili suara orang ramai di laman sosial untuk berkongsi apa sahaja hal berkaitan Big Stage 2020 elemen humor dan spontan yang diterap penyanyi Merry Go Round ini cukup menghiburkan. 

Malah, rata-rata peminat turut memuji penyanyi yang mesra disapa Kak Lina itu selain turut meminta agar dirinya terus diundang sebagai Presiden Netizen minggu seterusnya.

Sementara itu, Elly pada sidang media sejurus selesai konsert mengucapkan terima kasih kepada pihak Astro atas kepercayaan selain mengakui, sebagai penyanyi senior, dia sekurang-kurangnya tahu membezakan sesebuah nyanyian.

“Saya enjoy… Memang suara saya tidak berapa bagus sangat, tetapi saya ada telinga.

“Saya tahu mana yang okay dan sebaliknya,” katanya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Sedangggg . Ada nak pesan apa2 utk Abg Ajai ? 🤣🤣🤣🤣 . #bigstage

A post shared by 💋SaraAzlan💋 (@iamellymazlein) on

Terdahulu, anak kepada penyanyi Datuk Jamal Abdillah, Yamani Abdillah diumumkan sebagai peserta ketiga yang tersingkir di dalam program nyayian realiti dengan markah terkumpul sebanyak 62 peratus.

Juara Big Stage musim ini akan membawa pulang wang tunai RM100,000, tempat kedua dan ketiga bakal meraih RM50,000 dan RM25,000.

Big Stage 2020 bersiaran secara langsung dari Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) pada 16 Ogos 2020, jam 9 malam di saluran Astro Ria HD (104) dan Astro Ria (124).

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber : MH

Be the first to comment on "“Memang Suara X Berapa Bagus, Tapi Saya Ada Telinga,” – Elly Mazlein"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*