Rak@m Vide0 Tikt0k, Gelagat Nenek Di Belakang Cvri Tumpuan Ramai!

Merakamkan vide0 menggunakan aplikasi Tiktok nampaknya semakin menjadi pilihan ramai rakyat Malaysia. Bukan hanya sekadar vide0 tarian yang menghiburkan, namun aplikasi Tiktok ini juga digunakan untuk belajar pelbagai teknik fotografi, suntingan gambar dan banyak lagi.

Foto sekadar hiasan

Walaubagaimanapun, nampaknya video TikTok yang tak menjadi lebih menarik dan mencvri perhatian ramai. Terbaru satu video menjadi tul4r di sosial media gara-gara gelagat nenek di belakang yang cukup sempoi.

Vide0 yang dikongsikan semula oleh Instagram H0t FM beberapa hari lalu itu telah meraih lebih 110 ribu tontonan dan lebih 13 ribu likes. Berikut adalah video yang berjaya meraih perhatian ramai itu:

VIDEO:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Alaaa nak tengok opah dia kat belakang tu sampai habis!! 😂😭 Kredit : farishachaa

A post shared by Hot FM (@hotfm976) on

Amboi bukan main gelagat nenek di belakang yang turut menari. Bukan calang-calang ni! Biarpun nampak sipi-sipi tapi gelagat nenek ini tetap buat orang terhibur. Di ruangan komen rata-rata warganet turut terhibur dan meninggalkan reaksi mereka itu seperti berikut:

“Hahahha, comelnye opah pun nak hareudang jugak”

“Tak sekarang ni aku tak kisah nenek dia. Yang aku kisah asal yang baju hitam tu nampak macam Mimi Peri”

Sementara itu, sebelum ini vide0 seorang gadis asyik menari sambil merak4mkan vide0 Tiktok menjadi tul4r apabila jirannya yang datang untuk menghantar kuih berbuka puasa tergamam melihatnya. Ini beberapa artikel yang pernah kami siarkan mengenainya sebelum ini:

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: IG / HCL

Be the first to comment on "Rak@m Vide0 Tikt0k, Gelagat Nenek Di Belakang Cvri Tumpuan Ramai!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*