“Kalau aku jadi ayah dia , aku pelemp4ng muka dia” – Netizen Beng4ng Tgk Tindakan Mel4mpau Anak Buat Pr4nk Lib4s Beg Dkat Kepala

Sekarang ni kalau korang perasan ada pr4nk dimana pas4ngan didalam kereta, wanita akan pura-pura tak sengaja lib4s beg terkena kepala teman lelaki. Pr4nk yang banyak dilakukan dari TikT0k itu jadi trending, namun ramai yang tak suka dengan cara ini kerana dianggap biad4p dan keterlaIuan.

Lebih beng4ng lagi apabila ada wanita ini buat pr4nk tersebut dekat ayahnya, sangat biad4p dan meIampau!

Tu ayah kau la bukan member”

Nampaknya video-video macam ni memang tak memberikan resp0n yang p0sitif dalam kalangan netizen kerana cuba nak menc4bar kesabaran seseorang.

Tak kisahlah kalau ayah itu nampak baik sekalipun, tapi tak bermakna kita kena hilang rasa h0rmat dekat mereka kan?

VIDEO:

Rata-rata 4.5K netizen yang retweets video ini memang tk suka dan beng4ng. Malah, bagi warganet, lakukan trend ini tidak sewajarnya diikKvtkan kerana ia tak nampak kelakar langsung dan nampak biad4p. Masing-masing m4ki h4mun cara wanita berkenaan.

This is disrespectful and unfvnny  – Netizen

 

Ingat-ingat lah batas tu, jangan sampai nak bergurau sampai hilang batas antara ayah dengan anak, tapi rasanya kalau pasangan sekalipun nampak biad4p.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Lobak Merah

Be the first to comment on "“Kalau aku jadi ayah dia , aku pelemp4ng muka dia” – Netizen Beng4ng Tgk Tindakan Mel4mpau Anak Buat Pr4nk Lib4s Beg Dkat Kepala"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*