Ini tindakan Dato Aliff Syukri bila terus terusan dikritik hebat dengan warganet. Masih mood holiday katanya. Warganet seakan tidak percaya dia masih boleh holiday disaat pkp.

Usahawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri ada berkongsi fotonya yang sedang menikm4ti keindahan alami di resort yang diusahakan sejak beberapa tahun lalu, Sugeh Resort. Malah penyanyi Cuba Bahagia ini turut memberi reaksi terhadap kritikan warganet selain berkongsi mengenai promosi yang ada di lokasi cuti-cuti miliknya itu. “Mood holidy hari ni walapun teruk di kritik warganett yg tiada hati perut.Selamat pagi korang semua, lawa tak tmpat ni? Harini abang menenangkan fikirkan di @sugeh.resort. Korang rasa cantik tak perrmandangan ini. Tenang tau. Seronok apabila melihat permandangan yang indah macam ni,” tulisnya.

Aliff pada masa sama turut berkongsi mengenai Perintah Kawalan Pergerakan yang kini memasuki minggu ketiga perlaksaan. “Abang tidak boleh membayangkan kalau abang duduk di rumah tinggi mcm flat atau Arpatmen maklumlah tidak boleh pergi ke mana mana. , gym .. swing pool ke, serba serbi tutup. Serba serbi tutup. Mesti rasa bosan kan. “Bilalah nak habis PKP ni. Nak bebas macam dulu. Terbang macam burung. Kalau korang nak bercuti dekat sini korang boleh followed Instagram @sugeh.resort Sebab kami sedang buat promosi potongan 50% harga serendah rm150 semalam, sampai mana musim bukan romandhan utk kemasukan lps raya atau covitt,” kongsi bapa kepada lima cahaya mata ini.

Sumber : Instagram Aliff Syukri

Dato Aliff Syukri minta proses perpisahan dicepatkan. Tak sangka permohonan mereka dah diluluskan dan lantik Jawatan Kuasa Pendamai.

Kali ini Aliff Syukri dilanda kontr0versi lagi apabila isterinya, Datin Nur Shahida did4kwa telah membuat tuntutan perpisahan daripadanya di mahkamah, lapor Harian Metro. Perkara ini timbul setelah surat tuntutan perpisahan Datin Shahida menjadi tular di media sosial.

Ketika dihubungi oleh Harian Metro, Aliff Syukri hanya membalas mesej pertanyaan wartawan dengan emoji s3dih. Perkara itu dikuatkan lagi apabila dia meluahkan rasa hatinya di ig. Kesulitan itu bukan untuk ditangisi tetapi untuk dihadapi dengan kesabaran dan ketenangan kerana cinta itu layak diperjuangkan.. tetapi tidak akan bererti apa-apa jika ia tidak pernah dihargai….

KOMEN warganet :

Difahamkan, pasangan ini juga gagal menemui jalan penyelesaian walaupun pihak mahkamah telah melantik Jawatankuasa Pendamai (JKP) untuk membantu mereka. Kes perpisahan mereka juga dilaporkan akan dibicarakan di mahkamah setelah tempoh perintah kawalan pergerakan (PKP) tamat beberapa minggu lagi. Rata-rata warganet menasihati Aliff Syukri agar muhasabah diri dan berubah ke arah yang lebih baik.

Mereka juga  dikatakan sudah beberapa bulan tidak tinggal serumah kerana Aliff Syukri dilihat sering berada di rumahnya di Pavilion resident Kuala Lumpur. Memang serius nampaknya kes ni.  Jika lihat status IG,  masing-masing memuatnaik caption yang seakan-akan saling ditujukan pada satu sama lain.

Moga mereka dapat menyelesaikan masalah ini dengan baik dan jangan lah bercerai berai kerana anda pasangan yang serasi walaupun perangai beza seperti langit dan bumi. Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!  Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : LOBAK MERAH edit coretan ummi.

Permohonan Lulus, Aliff Syukri Harap Proses Perpisahan Dipercepatkan?

Kemelvt rumah tangga usahawan Datuk Seri Aliff Syukri dan Datin Seri Nur Shahida kembali hang4t diperkatakan apabila tersebar status Instastory Aliff Syukri beberapa hari lalu menunjukkan surat permohonan perpisahan dari isterinya. 

‘Permohonan dilulvskan. Cepatlah masa berlalu supaya jangan lagi banyak benda yang buat saya malu’. Status ini memberi gambaran bahawa satu persetujuan telah dicapai yang membabitkan status rumahtangganya. Bagaimanapun, menurut laporan Harian Metro, Aliff Syukri enggan mengulas lanjut apabila dihubungi menerusi aplikasi WhatsApp dan cuma membalas pertanyaan dengan emoji sed1h. 

Kredit: Instagram aliffsyukriterlajaklaris.

Menurut portal berita itu, kelmarin, sumber terdekat usahawan berkenaan memberitahu yang perbicaraan perpisahan mereka akan didengar selepas tamat Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).  Sumber itu turut memaklumkan sudah tiga kali Jawatankuasa Pendamai (JKP) dibuat, tetapi gagal menemui jalan penyelesaian.

Aliff Syukri juga dikatakan terkejuut apabila mendapat tahu isterinya memfailkan permohonan perpisahan. Aliff Syukri turut memuat naik status sedih memberitahu bahawa cabaran perlu dihadapi dengan sabar dan tenang walau kasih sayang yang diberi itu tidak dihargai.

Pasangan ini dikatakan tidak lagi tinggal sebumbung sejak beberapa bulan lalu. Melalui video yang dimuat naik di Instagram, kelihatan Aliff Syukri sering berulang alik ke rumahnya yang terletak di Pavilion resident Kuala Lumpur. Pasangan ini berkahwin pada 2007 dan dikurniakan lima anak serta menjaga seorang anak angkat.

Rumah tangga pasangan ini mula diperkatakan goyah apabila Datuk Seri Aliff Syukri tidak lagi mengikuti Datin Seri Nur Shahida di laman IG hingga mengundang perlbagai andaian orang ramai.  Moga semuanya dipermudahkan dan Datuk dan Datin menemui jalan penyelesaian terhadap kemlut rumah tangga mereka. Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: –CARI

Be the first to comment on "Ini tindakan Dato Aliff Syukri bila terus terusan dikritik hebat dengan warganet. Masih mood holiday katanya. Warganet seakan tidak percaya dia masih boleh holiday disaat pkp."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*