Rupanya dalam diam dah 4 tahun Amelina berpisah dengan bekas suami. Akhirnya Amalina tampil buka mulut bongkarkan sesuatu yang terjadi lepas dia berpisah.

Penyanyi dan pelakon Amelina atau nama sebenarnya Norazlina Amir Sharipuddin akhirnya telah bersedia untuk berkongsi kisah perpisahan  dengan bekas suaminya. Dalam sebuah posting yang dimuatnaik di Instagram peribadinya, Amelina yang mesra dipanggil Kaklong mended4hkan tarikh sebenar dia berpisah dan bersyukur kes perpisahan itu berlangsung dengan lancar tanpa kekec0han.

Amelina juga turut menyebut beberapa nama yang banyak membantu dalam mengendalikan kes perpisahan ini. Antaranya seperti Rizz Iskandar (Peguam), Liza Ilias (Isteri Ajai), dan pengurusnya Brian Micheal. “Ramai yang nak tahu bila tarikh perkahwinan Kaklong dan bila Kaklong berstatus Janda Anak Enam ni atau ramai yang gelarkan kaklong JA6.

Sebab perpisahan kaklong tidak k3coh kerana peguam kaklong menguruskan dengan baik iaitu @rizz2612. Bagi Kaklong dia yang sangat terbaik dalam mengendalikan kes Kaklong dan masa tu Kaklong dibantu oleh kakak comel saya @mrsajai75 dan adik Kaklong @mr.joe77.”

Amelina berkata, tarikh tepat dia rasmi berpisah pada 29 Jun 2016, selepas 17 tahun mendirikan rumah tangga. “Terima kasih tidak terhingga kepada pihak Mahkamah Tinggi Syariah Seremban sangat-sangat membantu Kaklong pada masa itu. Kaklong berkahwin 26hb April 1999 dan perkahwinan Kaklong berakhir 29hb June 2016”

Alami Kemurungan Selepas berpisah

Menurut Amelina, dia mengakui selepas berpisah, dia mengalami kemvrungan dan hilang keyakinan diri. “Pejam celik pejam celik dah 5 tahun sudah Kaklong single dan bergelar ibu tunggal. Awalnya Kaklong rasa kemvrungan , amat sed1h dan hilang keyakinan diri. Adakah Kaklong mampu dalam usia yang senja ni menanggung dan mencari rezeki untuk 6 orang anak-anak yang sedang membesar”

“Tetapi Kaklong ingat dan yakin satu adalah golongan ibu tunggal ini sangat di pandang tinggi dalam masyarakat dan agama. Buktinya Kaklong sentiasa disayangi dan apa yang Kaklong buat untuk mencari rezeki sentiasa mudah dan di permudahkan.”- tulisnya.

Amelina mengakhiri perkongsian ceritanya dengan memberi nasihat kepada semua peminatnya supaya pandai menjaga diri, bersikap merendah diri dan sentiasa memberi aura positif kepada orang lain. Apa pendapat anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen dan Share Ya. Terima Kasih ! Tube Viral

Sumber : MuraiMY

Be the first to comment on "Rupanya dalam diam dah 4 tahun Amelina berpisah dengan bekas suami. Akhirnya Amalina tampil buka mulut bongkarkan sesuatu yang terjadi lepas dia berpisah."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*