Lama berdiam diri akhirnya Datin syahida buka mulut bongkar perkara sebenar sampai dia nekad untuk berpisah. Terkejut benda ni yang berlaku

Baru-baru ini, kita dikejutkan dengan berita Dato’ Aliff Syukri yang did4kwa mend3ra anak angkatnya, Aminah Alip Shah atau Ameena sehingga pembantu rumahnya telah membuat lap0ran polis. Apa jadi eh dengan kes ni?  Kali ini Aliff Syukri dilanda kontr0versi lagi apabila isterinya, Datin Nur Shahida did4kwa telah membuat tvntutan perpisahan daripadanya di mahkamah, lapor Harian Metro.

“Berubahlah untuk tak jadi manusia angkvh & ri@k”-Datin Shahida

Perkara ini timbul setelah surat tuntutan perpisahan Datin Shahida menjadi tular di media sosial. Kenyataan yang dikeluarkan datin Shahida mgkin menjadi sebab utama tuntutan berlaku. Doa yang baik baik sahaja yee. Ketika dihubungi oleh Harian Metro, Aliff Syukri hanya membalas mesej pertanyaan wartawan dengan emoji s3dih. Perkara itu dikuatkan lagi apabila dia meluahkan rasa hatinya di ig.

Kesvlitan itu bukan untuk ditangisi tetapi untuk dihadapi dengan kesabaran dan ketenangan kerana cinta itu layak diperjuangkan.. tetapi tidak akan bererti apa-apa jika ia tidak pernah dihargai…. Difahamkan, pasangan ini juga gagal menemui jalan penyelesaian walaupun pihak mahkamah telah melantik Jawatankuasa Pendamai (JKP) untuk membantu mereka.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kesulitan itu bukan untuk ditangisi tetapi untuk dihadapi dengan kesabaran dan ketenangan kerana cinta itu layak diperjuangkan.. tetapi tidak akan bererti apa-apa jika ia tidak pernah dihargai….

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Kes perpisahan mereka juga dilaporkan akan dibicarakan di mahkamah setelah tempoh perintah kawalan pergerakan (PKP) tamat beberapa minggu lagi. Rata-rata warganet menasihati Aliff Syukri agar muhasabah diri dan berubah ke arah yang lebih baik.

Mereka juga  dikatakan sudah beberapa bulan tidak tinggal serumah kerana Aliff Syukri dilihat sering berada di rumahnya di Pavilion resident Kuala Lumpur. Memang serius nampaknya kes ni.  Kita doakan semoga perkara ini dapat diselesaikan dengan cara yang baik. Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Jom Like Page Kami Juga Di Facebook. Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : LOBAK MERAH

Be the first to comment on "Lama berdiam diri akhirnya Datin syahida buka mulut bongkar perkara sebenar sampai dia nekad untuk berpisah. Terkejut benda ni yang berlaku"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*