Tayar kereta tersangkut. Tak sangka gara gara mengelamun fikir masalah ank bonda Rozita terlibat dlm kejadian yg tidak diingini

Ibu kepada usahawan terkenal Datuk Aliff Syukri, Bonda Rozita sebentar tadi memuat naik sekeping foto di mana beliau mengalami kejadian yang kecil. Menurut bonda, ini disebabkan fikirannya yang jauh mengeIamun dan menyebabkan keretanya terbaaabas.

Walau bagaimanapun, Bonda Rozita tidak mengalami sebarang kelukaan malah beliau menganggap apa yang berlaku sebagai perkara lucu dan beliau sendiri malu untuk turun dari kereta. Tahap mengelamun bonda semalam , gamat staf ketawakan sy..tahan malu sy tak keluar kereta ” nanti org ambik gambar kena selfie ” dok diam diam dlm keta dn menyorok keluar

Kena angkat kereta sy dari pembahagi jalan ..dn PA hantar pd sy semula ” di mana nak ku bawa diri ha ha” Perkongsian yang dibuat naik oleh Bonda turut mendapat reaksi baIas dan komen dari para pengikutnya. Rata-rata turut rasa lucu apabila membaca status yang ditulis oleh Bonda, namun ada juga yang berasa simpati dengan keadaan bonda yang mungkin kusut memikirkan hal anaknya, Datuk Aliff Syukri

Kesian bonda.. mesti bnyak bonda fikirkan ,anak anak ,kerja,staff.. itu lah sebenarnye seorang ibu.. dia nampak biasa.. tapi sesaat pun dia tak pernah lupa fikir pasal org orang yang dia sayang.. makin banyak saye dengar penglaman bonda dari bonda mula kawin sehingga sekarang.. makin saye hargai ibu saye.. pejuangan ibu membesarkan anak anak ..bukan senang..

Hati-hati bonda. fikiran mcm celaru je bonda susah hati. jage diri bonda jangan fikir banyak sangat. Gara-gara pikir hal dato aliff ni. Kesian bonda mengelamun ni mesti sebab keri tak dengar kata ni.. sabar la wahai bonda. Allahuakhbar. Semoga bonda tenang dgn ujian dan jangn hilang focus. Jangan pikiaq banyak sangat bonda.

Bagi kami mungkin ianya nampak lucu tetapi sebenarnya agak bahaya juga apabila memandu ketika fikiran tengah kusut. Harap lepas ini, Bonda dapat lebih berhati-hati. Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page.Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Be the first to comment on "Tayar kereta tersangkut. Tak sangka gara gara mengelamun fikir masalah ank bonda Rozita terlibat dlm kejadian yg tidak diingini"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*