Nak samann mak sendiri. Gara gara bonda Rozita tegur Dato Alif tak sangka ini tindakan nekad beliau. Terkejut ini respon padu bonda bila ank sendiri nak samann

Sebelum ini ahli keluarga Aliff Syukri berdiam diri tetapi semalam Bonda Rozita telah memuat naik 1 video untuk menegur anak nya sendiri secara terbuka. Bonda Rozita berkata, dia malu ditudvh tidak pandai menjaga anak, sedangkan sudah beberapa kali menegur usahawan tersebut supaya berubah.

Aliff Syukri Memalvukan Mak Sendiri .. Tapi Aliff Yang Malu Sehingga Nak Sam4n Mak Sendiri?

“ Buruk anak, orang tak cakap kau burvk, orang cakap aku. Orang cakap mak yang tak pandai jaga anak. Bagaimanapun Aliff telah mengemaskini IGnya dengan memuat naik posting terbaru dengan menulis kapyen meminta kekuatan daripada yang maha Esa.

Katanya dia hanya mahukan kebahagiaan dan kekuatan. Posting tersebut kemudiaannya mendapat perhatian Rozita yang ber4ng kerana anaknya itu tidak mengendahkan nasihat diberikan. “ Cukup-cukuplah Kri!!! Mak dah komen secara video pun kau buat lagi kan…Kau delete sekarang…Kau suka orang cakap bukan-bukan,” tulisnya sambil tinggalkan emotikon ap1

Aliff Syukri Ambil Keputusan Untuk Berdepan Dengan Ibunya

Aliff Syukri telah pergi berjumpa dengan ibu beliau, Bonda Rozita untuk perjelaskan apa yang terjadi. Disebabkan terlalu malu kerana mak beliau sendiri menkr1itik apa yang Dato Aliff buat sehingga rasa tert3ekan dia cakap akan sam4n mak dia sendiri. Terkedu sekejap Bonda Rozita bila dengar anak lelaki dia sendiri nak sam4n dia.

Walaupun Bonda Rozita kec3ewa sebelum ini tetapi beliau beritahu lagu Aliff Syukri kali ini lebih elok kerana tiada menari dan tiada (ehem ehem) di dalam musik video. Tak salah pun mintak maaf dgn mak… betul tak?? Saya sayang ..saya janji x buat vidio yg mak x suka lagi lepas ni…..terima kasih syg saya kri dr dulu sampai skrg..sy tau knp Mak selalu tegur saya sbb syg kri..

i love u mak sampai syurga @bondarozitaibrahim Biar apa orang mengutvk dan mengec4m saya yang penting keluarga saya tahu siapa saya dan saya minta restu mak saya dan saya tak nak bagi mak saya mar4h lebih baik saya mengalah – Aliff Syukri

“Ko Nak Sam4n Mak? Sekarang Mak Kena Hormat Ko Atau Ko Kena Hormat Mak?”

Ayat yang dikeluarkan oleh Aliff Syukri itu bukan lah serius rasanya. Saja nak bergurau dengan maknya. Mana munkin Aliff Syukri akan sam4n mak sendiri. Rata rata watganet tetap tinggalkan komen supaya Aliff Syukri berubah dan jangan buat hal hal yang kontrove3rsi lagi.

Menerusi perkongsian video menyentuh perasaan itu, ia sudah ditonton lebih 180,000 kali oleh warganet, dengan lebih 2,000 komen ditulis. Rata-rata komen daripada warganet itu sangat bersimpati dengan Rozita dan begitu memahami perasaannya sebagai ibu yang hatinya sudah dis4kiti dan terlvka.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

. . Saya sayang ..saya janji x buat vidio yg mak x suka lagi lepas ni…..terima kasih syg saya kri dr dulu sampai skrg..sy tau knp Mak selalu tegur saya sbb syg kri.. i love u mak sampai syurga @bondarozitaibrahim Biar apa orang mengutuk dan mengecam saya yang penting keluarga saya tahu siapa saya dan saya minta restu mak saya dan saya tak nak bagi mak saya marah lebih baik saya mengalah.. . . cer komen jujur vokal live suara abg sedap tak?? ni bukan auto tune yee🙏🏻🙏🏻 jujur . . lagu ini akan sy relase esok jumaat jam 12 tghri ini nantikan.. di youtube tv terlajak laris .. jgn lupa dengar kemerduan suara kebanggaan dunia

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Jom Like Page Kami Juga Di Facebook. Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Viddy Media via duniadanakhirat

Be the first to comment on "Nak samann mak sendiri. Gara gara bonda Rozita tegur Dato Alif tak sangka ini tindakan nekad beliau. Terkejut ini respon padu bonda bila ank sendiri nak samann"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*