Melampau komen mak sendiri dia abaikan. Terkejut bonda Rozita dah hilang sabar sampai nekad buat anknya macam ni.

Nama usahawan terkenal Datuk Aliff Syukri bagaikan tidak lekang dengan kontr0versi. Yang terbaru dan masih lagi di dalam siasatan pihak polis adalah isu dakw4an beliau lakukan sesuatu pada anak angkatnya, Aminah Aliff Shah yang berusia dua tahun. Laporan polis telah dibuat oleh pembantu rumahnya yang telah meIarikan diri.

Walaupun ke3s masih dalam lagi si4satan, Datuk Aliff semalam telah membuat perkongsian tentang lagu single terbaru yang akan dikeluarkan tidak lama lagi. Bonda Rozita yang selama ini dilihat diam akhirnya bersuara dan meluahkan rasa sedih dan terkiIan atas apa yang berlaku.

Menurut Bonda, walaupun beliau nampak sedang tersenyum namun jauh di sudut hatinya, beliau berasa amat sedih apabila pelbagai kontr0versi telah dikaitkan dengan anaknya. Beliau sendiri sudah banyak kali menasihati sikap Datuk Aliff bagaikan dengan sengaja mengundang kritikan dari warganet dan beliau meletakkan kesaIahan itu atas anaknya sendiri.

Bonda menejelaskan dan menasihati Datuk Aliff supaya tidak meneruskan hasrat untuk mengeluarkan single lagu atau meneruskan hasrat untuk menyanyi kerana baginya, Datuk Aliff tidak mempunyai bakat untuk menyanyi tetapi mampu pergi lebih jauh dengan berniaga.

doakan saya kuat

Saya ingin bahagia. Kenapa benda yang kita mahukan di dalam dunia ini, tidak semua benda kita akan dapat. Sedangkan kita sudah buat yang terbaik dan yang paling penting adalah hati dan kekuatan… ketika kita dalam kesusahan, orang yang paling kini tiada…

Cuba korang bayangkan jika di tempat saya, serba serbi tidak kena dan orang sentiasa mencari salah. Ya ALLAH Ya Tuhanku, ENGKAU berikanlah ku petunjuk, ENGKAU berikanlah ku ketenangan. Lagu ini adalah kisah hati saya dan jiwa saya.  ALLAH kuatkanlah hambaMu ini yang sedang dalam kes4kitan……..

Hanya beberapa jam selepas ditegur oleh ibunya, Datuk Aliff sekali lagi membuat perkongsian dan mempromosikan lagu terbarunya itu. Bonda turut tinggalkan komen tetapi tidak dibaIas oleh Datuk Aliff. Jelas dapat dilihat kekesaIan pada seorang yang bergelar ibu. Cukup cukup cukup lahhhhh kri..!! Mak dah komen secara video ko buat lagi kan..Ko delete sekarang ..Ko suka org cakp bukan2 ..!!

Ramai juga yang menasihati Datuk Aliff supaya taat dan mendengar nasihat dari seorang ibu. Laaa tak bahagia? Dapat isteri yang baik tu tak bahagia ke? Anak ramai pun tak bahagia? Dapat ibu bapa yang prihatin pasal kau pun tak bahagia? Duit banyak pun tak bahagia? Kesian kat kau…renung² kan la nasib keluarga yang tak berapa senang macam kau tapi bagi diorg cukup dengan apa yang ada.

Dato.. Mak Ayah Dato tak ramai pun.. Ayah pun dah takda.. tinggal Mak dato sorang tu je.. sorang tu je.. dah takda Mak Dato nanti, kehilangan harta paling besar untuk Dato.. dengarlah cakap Mak, cakap Isteri.. sebab diorang lebih nampak baik buruk bila Dato buat sesuatu hal tu.. esok dekat Syurga, takkan Dato nak jumpa netizen dulu kot kalau bukan Mak, Isteri & Anak Anak Dato.. ok

Sbnrnya sendiri cari peny4kit.. bini tu da maIas nak layan da .. lepas tu claim.. Saat diperlukan takde.. konon keseorangan.. tolong la ye.. TOLONG MUHASABAH DIRI.. ALLAH SEDANG UJI.. Tak bahagia? Cermin diri.. pergi la jumpa prof muhaya tu.. cukup la berbisnes sahaja.. janganla bercabang bidang.. sume nak kaut.. tam4k.. ri4k.. Suara tak sdp pon.. SERIUS.. cukup2 la.. bonda terseks4.. bini terseks4.. kesian kat depa.. sbbkan bnda2 ni.. diorg terpaIit.

Hargai la nasihat @bondarozitaibrahim dia sorang je ibu dato yang ada lagi. Kenapa perlu tunjuk masaIah keluarga ? Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!  Jom Like Page Kami Juga Di Facebook.Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Mediaciterheboh

Be the first to comment on "Melampau komen mak sendiri dia abaikan. Terkejut bonda Rozita dah hilang sabar sampai nekad buat anknya macam ni."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*