Apa salahnya Cacha cium pipi abg ipar. Tak sangka akhirnya Chacha Maembong buka mulut bagi respon padu setelah lama berdiam diri.

Heboh satu Malaysia bila Cacha Maembong dic1um suami kakaknya, Emma Maembong. Ramai yang mar4h dan menvduh aktres ini memang tak tahu tentang hukvm agama dan tak tahu bat4s-bat4s pergaulan. Bagaimanapun Cacha hanya berdiam diri dan baru sekarang dia membuka mulut tentang isu tersebut.

“Saya adik bongsu dan saya sangat manja. Saya manja dengan family saya, saya manja dengan abang ipar saya semua, saya manja dengan semua orang yang saya rasa itu adalah keluarga saya. “Tak salah sebagai adik bongsu yang baru dapat abang ipar dan kakak saya baru je ‘halal’ so tak salah kalau kita nak meraikan kebahagiaan itu.

“Saya happy dengan family saya. Tak ada isu pun timbul dalam family fasal benda ni,”katanya kepada Gempak. Menurutnya, gambar sebegitu biasa sahaja dan tak sepatutnya menjadi isu. “Fasal gambar tu, it’s a normal gambar. Saya perasan 90 peratus orang, semua buat macam tu…tapi kenapa bila saya, semua orang macam beriya iya kritik saya?”

“Saya tak boleh nak komen macam-macam sebab mulut orang kita tak boleh nak tutup. Sebab apa yang saya buat, kita ni sebagai public figure apa yang kita buat orang akan nampak semua s4lah kita. “So cara yang terbaik kita diamkan diri. Tak payah b4las-memb4las, kalau mel4wan pun nak buat apa so, i just keep it low,” tambahnya.

Jadi memang Cacha rasa dic1um dan menc1um abang ipar tak salahlah ya? Okay. Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: -CARI

Be the first to comment on "Apa salahnya Cacha cium pipi abg ipar. Tak sangka akhirnya Chacha Maembong buka mulut bagi respon padu setelah lama berdiam diri."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*