Tak reti bersyukur. Tak sangka ibu Qayyum sanggup jaga Ameena lepas apa yang dah berlaku. Terkejut rupa rupanya dia dah hidu perbuatan pihak sana sampai dia nekad amik anknya semula

Selepas tul4r tentang l4poran yang dibuat oleh pembantu rumah Datuk Aliff Syukri, pelbagai spekvlasi timbul dan andaian yang dibuat oleh warganet. Walaupun k3s ini masih lagi dalam siasatan polis, warganet terlebih dahulu menjatuhkan statement kepada usahawan tersebut.

Turut terpalit dengan isu ini ialah, ibu Yom bekas anak angkat Datuk Aliff atau nama sekarang Luth Ali Al-Haq. Ramai yang tinggalkan komen diruangan IG miliknya dan mengucapkan syukur kerana Yom telah ‘diseIamatkan’ dari menjadi sasaran seperti Ameena. 

Jika sebelum ini ibu Yom dikritik kerana mengambil dan memisahkan Yom dari keluarga angkatnya tapi kini warganet seakan-akan faham mengapa semua ini terjadi. Menerusi ruang pertanyaan yang dibuka oleh ibu Yom, ada warganet  yang bertanya sekiranya dia mahu atau tidak menjaga Ameena. Menurut ibu Yom, mereka sanggup menjaga tetapi tidak mampu janjikan kemewahan tetapi boleh memberi kasih sayang dengan adil.

Dalam pada itu ada juga warganet yang kurang gemar apabila ibu Yom menjawab soalan berkenaan dengan Ameena. Dia dikatakan boleh mengeruhkan keadaan dengan menjawab soalan dari para pengikutnya. Selain itu, ibu Yom dikatakan tidak bersyukur dan tak bertanggungjawab ketika memberikan anaknya kepada Datuk Aliff pada suatu masa dulu.

KesaI dengan tudvhan yang dilemp4rkan, ibu Yom menerangkan sedikit sebanyak tentang apa yang berlaku. Sebelum ini ada yang melihat Yom sebagai kanak-kanak yang kurang sihat kerana sering menangis ketika waktu bayi. Tambah ibunya lagi, dia sendiri tidak p4ksa Datuk Aliff untuk menyerahkan semula anaknya tetapi mereka sendiri dengan rela hati memberi semula penjagaan kepadanya.

Baginya dia sendiri tidak berdend4m dengan apa yang berlaku. Kepada warganet sepatutnya tidak perlu membabitkan orang lain dalam hal k0ntr0versi yang berlaku. Malah tidak perlu bertanya atau kaitkan tentang Yom serta Ameena kerana ia mungkin boleh keruhkan keadaan dan menyebabkan kedua-dua pihak saIah faham.

Yom pun sekarang sudah membesar dengan sihat dan ceria. Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page. Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Penakita.pn

Be the first to comment on "Tak reti bersyukur. Tak sangka ibu Qayyum sanggup jaga Ameena lepas apa yang dah berlaku. Terkejut rupa rupanya dia dah hidu perbuatan pihak sana sampai dia nekad amik anknya semula"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*