Setelah dikritik teruk oleh warganet gara gara muat naik foto menjolok mata akhirnya isteri Sufi Rashid buka mulut beri respon mengejut buat warganet. Tak sangka sampai macam tu sekali dia cakap.

Isteri kepada penyanyi Sufi Rashid, Nurulain Md Yusof mended4hkan menerima banyak komen mengenai cara pemakaiannya daripada pengikut Instagram (IG)nya. Kata Ain, dia tidak ingin mar4h namun merasakan tegvran yan diberi itu sangat mel4mpau kerana ia melibatkan Sufi.

“Saya menerima banyak mesej dan komen, semua cakap pasal baju saya. Susahlah nak cakap guys, akv ni tak reti nak marah-marah dekat IG. “Apa aku kongsi semua benda gembira, jarang aku nak marah lagi-lagi kat media sosial ni. Tapi korang m4kin mel4mpau.

“Sebelum aku kahwin lagi aku memang pakai macam ni, tapi perlahan-lahan masa aku kenal Sufi aku tinggalkan apa aku patut tinggalkan,” tulisnya. Ketidakpuasan hati itu disuarakan menerusi Instagram Stories miliknya semalam. Dalam pada itu, Ain menyatakan dirinya akan meminta pendapat daripada Sufi terlebih dahulu sebelum membuat keputusan.

Malah, Ain dalam proses untuk berubah menjadi seorang wanita dan isteri yang lebih baik. “Hidup kita makin lama nak makin baik, jadi perlahan aku berubah. Sufi tu la yang banyak nasihat aku lagi-lagi bab baju. “Ni sejak kahwin aku selalu tanya, ‘boleh tak pakai baju macam ni’ dan kalau Sufie kata okay baru boleh aku pakai.

“Jangan la komen macam Sufi tu bukan lelaki yang baik tak tegur cara pemakaian aku. Perlahan guys. “Nak tegur boleh, tapi ada cara. Lainlah baju aku nampak anggota-anggota yang mengiurkan ke apa lain lah. “Korang tegur dah betul tapi cara salah. Kita manusia ada hati perasaan, jadi jaga lah. Sak1tkan h4ti orang pun d0sa kan? ” tulisnya lagi.

Sufi dan Nurulain selamat bernikah pada 21 September tahun lalu di Pulse Grande Hotel Putrajaya. Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! 

Sumber: GEMPAK

Be the first to comment on "Setelah dikritik teruk oleh warganet gara gara muat naik foto menjolok mata akhirnya isteri Sufi Rashid buka mulut beri respon mengejut buat warganet. Tak sangka sampai macam tu sekali dia cakap."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*