20k call 33k text Ali Gatie tak menang tangan. Tak sangka Neelofa suruh add Ali Gatie dalam group ws family dia. Terkejut ini rupa rupanya yang terjadi.

Bintang antarabangsa, Ali Gatie menerusi Twitter baru-baru ini mengej0tkan peminat apabila berkongsi nombor telefon Malaysia buat peminatnya di sini sebagai tanda sayang dan menghargai sokongan yang diberikan di negara ini. Memberi ruang buat peminat untuk berhubung dengannya secara terus,

tind4kan tersebut nyata membuatkan nombor berkenaan tidak put0s putus menerisi kiriman teks serta panggilan, sebagaimana yang dided4hkan Ali. “Please stop calling. I cant answer any0ne’s texts then,” pinta bintang berusia 22 tahun ini sambil turut mended4hkan, nombor berkenaan dihubungi puluhan ribu kali.

Pada masa sama, Ali turut akui dia menyatakan rasa sayang kepada peminat di Malaysia kerana sokongan yang diberikan sejak awal hingga menjadikan lagunya hits. Sementara itu, adik kepada Neelofa yang juga bintang media sosi4l, Atisha Khan turut memberitahu keluarganya mengenai tind4kan penyanyi terb@bit yang berkongsi nombor telefon di alam maya buat peminat.

Lalu, dia secara sel0r0h ada bertanya sama ada boleh atau tidak untuk mengajak Ali menjadi ahli baru dalam kumpulan WhatsApp keluarga.Menerusi paparan perbualan yang dided4hkan Atisha, Neelofa ada memberikan re4ksi selamba dan gur@unya. 

“Add him here,” balas Neelofa. Meninjau di ruangan komen, rata-ratanya terhibur terhadap resp0n yang diberikan si kakak apabila ditanya mengenai hal berkenaan. Atisha menerusi kemas kini di Instagram dilihat ada berkongsi foto bersama bekas h0s MeleT0p itu di luar negara. Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber:MH

Be the first to comment on "20k call 33k text Ali Gatie tak menang tangan. Tak sangka Neelofa suruh add Ali Gatie dalam group ws family dia. Terkejut ini rupa rupanya yang terjadi."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*