Datin Shahida luah sesuatu tentang Ammar Ahyan yang ramai tak tahu. Tak sangka rupanya ini yang terjadi sewaktu Ammar kecil.

Isteri kepada jut4wan k0smetik, Datuk Seri Aliff Syukri iaitu Nur Shahida Mohd Rashida menerusi Instagram ada merakam memori lamanya bersama anak sulung, Ammar Ahyan yang kini sudah pun mencecah usia 12 tahun.. ded@hnya, dia sering term4rah termasuk terpuk0I anaknya itu kerana tidak pandai mengawal em0si pada usia mudanya.

Bagaimanapun situ4si tersebut tidak lagi berIaku dan Shahida turut menyatakan maaf terhadap permata hati pertamanya itu. “Dah besar dah abang @ammarahyan_terlajakIaris ni…kejap je dah umur 12 tahun….dulu kecil2 saya selalu cerita mcm2 kisah pada dia..sekarang dia pula yg cerita mcm2 kisah dengan saya.

“Mama minta maaf dekat ammar kalau mama bukan ibu yg terbaik buat ammar…kadang2 mama term4rah,terpuk0I…dulu ammar kecik2 selalu mama m4rah dan puk0I seb@b dulu mama muda tak pandai nak k0ntr0l em0si.

“InsyaAllah sekarang lebih pandai jaga em0si seb@b umur makin meningkat….takde apa dah nak fikir …mama nak tenang dah bahgia je,” tulisnya jujur. Menerusi ruangan komen, para pengikutnya turut tinggalkan pelbagai reaksi. Sebagai rujukan, Shahida dan Aliff mendirikan rumah tangga sekitar Ogos 2007. Pasangan usahawan ini dikurniakan lima orang cahaya mata iaitu Ammaar Ahyan, Qadejah El Zahra, Ibraheem Adham, Yusoff Al Qardawy dan Raudhah Arsyiah.

Mereka juga turut menjaga seorang anak angkat perempuan. Shahida bersama anak-anaknya kini sedang berada di tahah suci bagi menunaikan umrah.

Foto: Instagram Shahida, Ammar

Datin Shahida pergi tunaikan umrah bersama ank tanpa suami. Tak sangka rupanya ini yang terjadi.

Isteri kepada jutawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri iaitu Datin Seri Nur Shahida berangkat ke tanah suci bagi mengerjakan ibadah umrah bersama lima orang anaknya semalam. Shahida yang tidak ditemani suaminya itu memohon maaf kepada semua dan meminta doa agar urusannya dipermudahkan.

“Kami pergi dulu, doakan kami selamat pergi dan pulang. insya-Allah yang kirim doa saya sampaikan….Maaf kepada semua followers yang suka atau tidak suka kami. Kami mohon ampun dan maaf atas segala kekhilafan kami. Sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah SWT dan kurang itu dari kami,” tulisnya.

Shahida berkongsi perkara tersebut di akaun Instagram miliknya. Menerusi foto yang dikongsikan, kelihatan Shahida membawa kelima-lima anaknya iaitu Ammaar Ahyan, Qadejah El Zahra, Ibraheem Adham, Yusoff Al Qardawi dan termasuk yang baru berusia dua bulan Raudhah Arshiyah.

Selain itu, Shahida juga turut ditemani ibu bapanya, nenek mentuanya serta pembantu rumah. Baru-baru ini, suaminya baru sahaja dilanda kontroversi berkenaan video yang dimuat naik ketika berkunjung ke rumah ibu bapa balu kepada Abam Bocey, Nor Hidayah Mohd Ali.

Video tersebut menjadi punca pelawak Ali Puteh mengeluarkan kata-kata kesat kepada kakak iparnya sehingga isu tersebut menjadi besar serta berlanjutan. Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Gempak

Tak perlu fikir lebih lebih sebab usia makin meningkat. Ini nasihat padu dari Datin Shahida buat warganet terkedu.

Usahawan kosmetik, Datin Seri Nur Shahida Mohd Rashid berkongsi pandangannya mengenai waktu yang pantas berlalu. Menerusi kemas terbaru Shahida di laman Instagram, bekas anggota kumpulan nasyid Solehah ini memuat naik foto terbaru dan turut mengimbau zaman persekolahan sehingga sekarang.

“Dulu waktu kecil sekolah rendah tak sabar nak pergi sekolah menengah… Bila dah sekolah menengah tak sabar nak habis sekolah… “Bila dah habis sekolah tak sabar nak kerja, lepas tu nak ada keluarga. Semua tu dah jadi kenyataan sekarang, tak sedar 35 tahun singkat sahaja waktunya, tak terasa.

“Masih teringat-ingat zaman nakal habis sekolah, zaman kena kacau dengan budak lelaki kat sekolah, zaman cikgu rotan sebab tak siap kerja sekolah.. Semua tu sangat singkat,” tulisnya. Tambah isteri kepada usahawan selebriti Datuk Seri Aliff Syukri ini, usia manusia cepat meningkat dan kita harus selalu meletakkan Allah sebagai keutamaan.

“Macam tu lah cepatnya nanti usia kita meningkat kan… Nanti sedar tak sedar usia pun nak masuk 50 dah… Anak dah besar mungkin dan bercucu… Masalah pun lain pula nanti. “Jadi kesimpulannya, jangan stress, jangan memikir lebih-lebih sebab hidup kita ni singkat sahaja sebenarnya, gembira dan bahagia dengan orang yang sayang kita.

“Itu lebih bermakna dan paling penting selalu letak Allah SWT nombor 1 dalam hati kita, apapun yang jadi Insya-Allah itu yang terbaik sebenarnya untuk kita,” tulisnya lagi. Di ruangan komen, rata-rata pengikut laman Instagram Shahida bersetuju dengan pendapat yang dilontarkan.

Malah, ada juga peminat yang berterima kasih kepada Shahida kerana secara tidak langsung, ia mengingatkan mereka tentang usia yang pantas berlalu. Shahida dan Aliff telah berkahwin sekitar Ogos 2007 dan dikurniakan lima orang cahaya mata iaitu Ammaar Ahyan, Qadejah El Zahra, Ibraheem Adham, Yusoff Al Qardawi dan Raudhah Arshiyah yang dilahirkan pada 20 Disember 2019. Pasangan ini turut mempunyai seorang anak angkat perempuan yang bernama Ameena.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: gempak

Be the first to comment on "Datin Shahida luah sesuatu tentang Ammar Ahyan yang ramai tak tahu. Tak sangka rupanya ini yang terjadi sewaktu Ammar kecil."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*