Habislah kali ini Dato Aliff. Tak sangka kali ni Ali Puteh bongkarkan dan datang bawak saksi untuk isu harta Abam yang kecoh diperkatakan.

Menurut pemilik nama Syed Ali Mubarak Syed Mohd Ridzuan ini, pertemuan itu tidak boleh dijadikan tatapan umum memandangkan ia melibatkan marvah keluarganya. Dan saya melihat video itu tujuannya menyampaikan sumbangan, sumbangan itu akan di bagi ke balu saya bersyukur sebab ada juga orang membantu, dan juga yang datang menziarah keluarga Abam.

Tapi kedatangan di sana  yang saya tidak faham kenapa soalan-soalan yang berkaitan keluarga, a1b keluarga  ditanya daripada segi itu. Aku tahu kau seorang yang kaya raya, jadi kalau kau nak bagi sumbangan, datang bagi sumbangan tanya khabar dan balik, tapi yang saya tengok di instagram untuk mengetahui lebih lanjut boleh tengok di youtube saya,

dan tidak secara kena mengenanya kau cuba melariskan youtube kau dengan berita pemergian orang. Jadi saya cakap ini tidak adil kalau kau nak buat begitu kau kena ambil dua keterangan balu dan juga keluarga, tanpa unsvl keluarga kau terus keluarkan video, sikit sebanyak akan membuka a1b keluarga kami,

sedangkan Abam ini pergi tidak ada cerita satu pun yang buruk keluar di laman sosial malah cerita yang baik-baik sahaja. Sedangkan pemergian Abam tak nampak pun batang hidung kau, tak nampak pun semasa saya sedang susah bersama Abam, dulu tidak pernah pun ada insan yang hebat ini bila pemergian abang saya kau jadikan ini 1su dan video yang bagus untuk di upload supaya orang f1tnah saya.

Dia tidak faham,dia buat macam ni boleh memecah belah keluarga orang,dimana adab dia sebagai seorang islam,yang kita masih kesedihan kesian soalan yang di tanya itu berkaitan harta,Ya Allahh dimana sifat keagamaan kamu. Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : YouTube

Be the first to comment on "Habislah kali ini Dato Aliff. Tak sangka kali ni Ali Puteh bongkarkan dan datang bawak saksi untuk isu harta Abam yang kecoh diperkatakan."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*