Terpaksa naik grab nak hantar ank pergi klinik. Balu Abam dedah tak dapat harta peninggalan suami. Tak sangka sampai macam ni sekali keluarga buat kat dia.

Semalam kecoh di media sosial bila Ali Puteh memuat naik posting di Instagram mengatakan kakak iparnya nak kejar harta abangnya. Ini dikatakan berpunca dari live Facebook Aliff Shukri menemuramah Hidayah dan bertanyakan soalan-soalan provkasi berkaitan harta peninggalan suaminya, Abam Bocey.

Menurutnya, dalam temubual tersebut, Aliff pada awalnya hanya bertanyakan tentang apa perancangan balu Abam untuk teruskan kehidupannya dan Hidayah menjawab dia akan meneruskan perniagaan bapanya. Kemudian, pembantu Aliff Shukri bertanya, bagaimana Hidayah mahu meneruskan perniagaan kerana dengar cerita yang kereta wanita ini telah ditarik?

Haritu saya nak bawa anak saya pergi klinik kerana anak saya demam, saya minta kunci kereta tapi pihak sana tak bagi…” Aliff Shukri kemudiannya mula bertanyakan tentang harta wasiat Abam. Ini antara perbualan mereka: Aliff: Khabarnya Abam seorang yang sering bersedekah, bagaimana dari segi harta wasiatnya?”

Hidayah: Saya tak tahu. Belah sana uruskan. Sekarang saya tiada apa-apa. Saya cuma fikir nak besarkan anak sahaja.” Ekoran dari video dari Aliff Shukri ini, ramai pihak yang tertanya-tanya apa sebenarnya bakal nasib balu Abam dan anaknya ini?

Ada juga yang mempersoalkan kenyataan Ali beberapa hari lalu mengatakan yang dia akan cuba menguruskan harta abangnya itu seadil mungkin. Posting yang dimuat naik oleh Ali Putih mengkritik kakak iparnya itu telah pun dipadam selepas mendapat kritikan oleh warganet dan nasihat selebriti meminta dia untuk tak bawa perkara ini ke media sosial.

Apa apa pun, admin harap perkara ini tak berpanjangan dan ia akan berakhir dengan kesudahan yang baik. Ameen… Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: lobak merah

Be the first to comment on "Terpaksa naik grab nak hantar ank pergi klinik. Balu Abam dedah tak dapat harta peninggalan suami. Tak sangka sampai macam ni sekali keluarga buat kat dia."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*