Tak sangka pengurus Asyraf Sinclair buka mulut dedahkan sesuatu. Terkilannya dia lah paling sihat diantara semua

Pemergian Ashraf Sinclair, 40, mengejutkan ramai terutamanya rakan artis dari Indonesia dan Malaysia. Menurut laporan, suami penyanyi terkenal Bunga Citra Lestari ini telah pergi buat selamanya ketika dalam tidur akibat sakit jntung sekitar jam 3 pagi waktu Malaysia.

Instagram Ashraf dib4njiri komen-komen dari ramai rakan artis dari dua negara serta para peminatnya. Rakan-rakan pada mulanya menyangka ianya adalah berita p4lsu dan terkejut selepas mendapat tahu berita pemergianya yang sahih.

Pemergian mengejut, selama ini tak pernah ada p3nyakit

Ramai orang sememangnya terkejut dan terkesan dengan p3mergiannya apatah lagi selama hayatnya Ashraf dilihat mengamalkan gaya hidup aktif dan sihat. Menurut pengurus BCL bernama Doddy, seperti yang diketahui keluarga selama ini Ashraf tidak mempunyai sejarah pnyakit serius. “Enggak ada (sejarah p3nyakit). Dia sehat banget. Di antara kami semua, dia paling sehat.”

Tak dapat bayang perasaan BCL

Viral di media sosial klip video menunjukkan BCL ketika menjadi juri pertandingan nyanyian Indonesian Idol malam semalam. Ketika rancangan itu, BCL sempat menyanyikan lagu Soulmate dan warganet tersentuh serta tidak dapat membayangkan perasaannya sebaik mendapat tahu tentang berita s3dih ini.

Meskipun tak mungkin lagi, Tuk menjadi pasanganku, Namun ku yakini cinta, Kau kekasih hati, Merinding. Rest in Peace, Ashraf Sinclair. Yang kuat mbak BCL. I cant imagine how it feels when she was really happy that night in Idol and found out that about her husband  in the morning

Trending di Twitter, warganet s3dih teringat Noah

Pemergian Ashraf Sinclair membuatkan namanya trending di Twitter bersama dengan beberapa yang lain seperti anaknya, Noah, Gol & Gincu serta Al Fatihah. Selain bersimpati dengan BCL, warganet turut berduka cita dan bersedih mengingatkan anak pasangan itu, Noah yang berusia 10 tahun.

Semua tahu betapa rapatnya hubungan Noah dan Ashraf membuatkan mereka mendoakan agar keluarga ini diberikan kekuatan. Takziah untuk seluruh keluarga beliau.Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak! 

Sumber: Lobak Merah

Be the first to comment on "Tak sangka pengurus Asyraf Sinclair buka mulut dedahkan sesuatu. Terkilannya dia lah paling sihat diantara semua"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*