Payah nak bergaya kalau pakai tudung. A Aida dedahkan selesa buka hijab supaya senang nak berfesyen

Selain mic Siti lupa nak on, persembahan lain macam Aina Abdul dan persembahan kontr0versi dari Drama Band, nama penerbit terkenal A. Aida juga turut disebut-sebut oleh warganet bila dia tampil dengan penampilan terbaru tanpa hijab di malam AJL baru-baru ini.

Ramai yang membuat andaian, penampilan baru A. Aida ini sengaja dibuat untuk mempromosikan filem baru terbitannya Ratu Kala Jengking Puteri Keranda yang akan ditayangkan pada 27 Februari ini. Namun, menerusi temubual bersama mStar, A. Aida menepis d4kwaan ini dan mengatakan yang sebelum AJL lagi dia dah memang tak bertudung cuma dia belum bersedia untuk membuat pengumuman tentang penghijrahannya itu.

Tambah pengarah ini lagi, dia hanya bertudung sebelum ini kerana menghorm4ti permintaan bekas suaminya dan selepas berpisah, dia sedar yang dia masih belum bersedia. “Saya memang sukakan fesyen, bila bertudung banyak fesyen yang terbatas. Tengok je pakaian saya semasa di AJL, kan tak elok kalau pakai dengan tudung.”

A. Aida berkata, seminggu sebelum AJL, dia susah nak tidur kerana tak tahu sama ada dia patut memakai tudung atau jadi dirinya sendiri. Bukan tu je, wanita ini juga turut mengakui yang dia takvt dengan kritikan warganet. “Saya selesa tak bertudung. Itu je lah. Senang.” Penerbit ini turut meminta orang ramai untuk doakan agar rohani dia kuat dan kini dia sedang berusaha untuk fokus kuatkan dalamannya dan tak nak t1pu diri sendiri. Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : LOBAK MERAH/Terengganu TV

Be the first to comment on "Payah nak bergaya kalau pakai tudung. A Aida dedahkan selesa buka hijab supaya senang nak berfesyen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*