Asyraf Sinclair paksa jantung bekerja jadi punca dia rebah. Tak sangka Bunga terkilan dia tak dapat bayangkan hidupnya

Bunga mengatakan dia tidak boleh membayangkan kehidupannya tanpa Ashraf di sisi. Dia juga mendoakan supaya terus kuat untuk kekal mencintai pasangannya itu sampai ke akhi1r masa. Setakat ini, saya tidak boleh membayangkan hidup tanpa Ashraf. Sampai sekarang, pandangan saya masih seperti itu. Pemerg1ian Ashraf yang merupakan aktor kelahiran Malaysia disahkan oleh pengurus BCL, Doddy.

Sakit Jantvng

“Iya (benar telah pergi buat selamanya),” kata Doddy kepada portal Kompas.com menerusi WhatsApp. Menurut Doddy, Ashraf mengalami sakit jantvng sebelum r3bah. “Sakit jantbng,” ucapnya lagi. Namun, hingga kini, belum dapat diketahui secara pasti waktu pemergian Ashraf itu.

Pergi buat selamanya kerana buat Sit Up 2000 dalam tempoh 30 minit?

Melalui perkongsian dari beliau sebelum ini, dia berkongsi satu rawat4n yang digabungkan dengan rutin senamannya. Dimana seseorang itu boleh melakukan senaman tekan tubi sebanyak 20000 kali dalam masa 30 minit. Malah kata Ashraf, raw4tan tersebut untuk mendapatkan perut yang lebih ideal dan membuang lemak yang tidak diperlukan. Sebaik sahaja berita pemergian  Ashraf. Posting tersebut mendapat perhatian warganet. Rata-rata berpendapat r4watan tersebut agak mendesak dan membuat jantvung Ashraf bekerja kuat dari yang biasa

Pemergiannya mengejut, selama ini tak pernah ada p3nyakit

Ramai orang sememangnya terkejut dan terkesan dengan p3mergiannya apatah lagi selama hayatnya Ashraf dilihat mengamalkan gaya hidup aktif dan sihat. Menurut pengurus BCL bernama Doddy, seperti yang diketahui keluarga selama ini Ashraf tidak mempunyai sejarah pnyakit serius.

Enggak ada (sejarah p3nyakit). Dia sehat banget. Di antara kami semua, dia paling sehat. BCL, 36, dan Ashraf, 40, berkahwin pada November 2008 dan mempunyai seorang anak lelaki berusia sembilan tahun. Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : duniadanakhirat

Be the first to comment on "Asyraf Sinclair paksa jantung bekerja jadi punca dia rebah. Tak sangka Bunga terkilan dia tak dapat bayangkan hidupnya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*