Luqman Hafidz dedahkan perwatakan mengejut Abam. Kata kata yang buat dia ada sampai sekarang

Pelakon Luqman Hafidz menyifatkan pem3rgian pelawak Abam Bocey sebagai satu kehilangan yang cukup meny4kitkan baginya. Luqman atau nama sebenarnya, Muhd. Luqman Hafidz Mohd. Fauzi, 29, berkata dia meng4nggap Abam bukan sahaja sebagai rakan satu industri sebaliknya, sebagai seorang abang.

Dia turut meluahkan rasa perasaannya harini setelah kehilangn Abam.. “Memang muka aku harini akan ketat bam, pemergian ni akan selamanya aku hadam sebagai kehilangan yg meny4kitkan. Mmg kau baik dan yg paling tepat semua sayang kat kau bam.”

Menurut pelakon filem Ola Bola itu lagi, Abam sentiasa memberikan kata s3mangat ketika dia mengadu mengenai nasibnya dalam industri. “Kau ibarat abg yg aku tak pernah dapat bam, kenangan kita berborak panjang dalam kete kau, aku mengadu segala pahit getir industri, kau selalu jawab “biar org buat kita man, kita focus kan je apa kita nak” . Aku pegang sampai sekarang bam.”, luahnya panjang

Dia juga menulis, kenangan manis mereka bersama terutamanya di set Saka sister dan menyatakan dia kuat atau tidak untuk meneruskan projek untuk saka sister 2. “Saka sister merupakan kenangan paling manis aku dengan kau bam, aku dah ready masuk ke set, dengan pemikiran jadi feeder pada kau.

Sbb aku tahu kau boleh pvkulterus cite tu jadi kelakar amat. Tapi kau cakap, “man kau rasa nak buat apa kau buat je, aku akan support, kita sama sama bagi cerita ni jadi best”. Aku ingat semua ni bam, aku tak pasti aku ada kekuatan ke untuk teruskan projek saka sister 2 tanpa kau di sisi bam. Sungguh aku sekarang ni tiada kekuatan itu.”

Luahan di tulis ketika Luqman menuju untuk penghormatan terakhir. Dia juga menyatakan yang sangat sayangkan Abam dan akan rindukan Abam. “Sesungguhnya kami di sini akan sentiasa mengenangmu sebagai orang yg sgt baik. Dan kami semua sayang kau bam😢. Al fatihah.”, luahnya menerusi satu entri di Instagram miliknya.

Menerusi entri tersebut, Luqman turut berkongsi paparan salah satu posting Abam yang sedang mengusiknya ketika sama-sama menjalani penggambaran drama Saka Sisters. Menurut pelakon filem Ola Bola itu lagi, Abam sentiasa memberikan kata s3mangat ketika dia mengadu mengenai nasibnya dalam industri.

Terdahulu, pelawak popular Abam atau nama sebenarnya, Syed Umar Mokhtar Syed Mohd Redzuan, 32, yang juga anggota kumpulan Bocey telah pergi buat selamanya di kediamannya di Gombak awal pagi tadi. Abam tinggalkan seorang balu, Nor Hidayah dan seorang anak lelaki, Syed Uthman Hamzah Al-Juffrey yang kini berusia lapan bulan. Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: Instagram Luqman Hafidz via Gempak

Be the first to comment on "Luqman Hafidz dedahkan perwatakan mengejut Abam. Kata kata yang buat dia ada sampai sekarang"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*