“Betul Lah Nasihat Ibu Tu” Remaja Tak Pvas Hati Ada Individu Bagi Gambar Dia Berpelvk Dekat Ibunya, Tapi Ini Respon Netizen

Zaman sekarang ni, penggunaan media sosial memang sangat meluas. Sesiapa sahaja boleh menggunakan media sosial. Tapi, korang guna media sosial untuk perkara yang elok ke tidak?

Baru-baru ni, tular dekat laman Twitter mengenai seorang remaja sekolah yang bengang ekoran gambar dia berpelukan dengan seorang gadis telah diberikan secara senyap kepada ibunya.

Tweet tersebut pada mulanya telah di muat naik oleh individu itu sendiri. Namun menurutnya setelah beberapa minit, dia telah memadamnya. Tapi biasalah, dunia internet kan? Ada sahaja orang yang sempat screenshot.

Dalam tweet asalnya itu, dia kelihatan b3ngang kerana ada individu yang bagi gambar tersebut kepada ibunya.

Perkara itu mula diketahui apabila ibunya telah mengantar gambar tersebut beserta nasihat serta tegvran terhadap remaja tersebut.

Tegvran daripada ibunya itu adalah kerana dia bimbang jika anaknya itu terus hanyut dengan sikap yang tidak baik. Tambahnya lagi pada tahun ini, dia akan menduduki peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM).

Ramai juga netizen yang berpendapat bahawa tegvran ibunya itu merupakan suatu perkara yang betul.

Tapi, hubungan remaja ini dengan ibunya masih lagi baik seperti sebelum ini. Ibunya hanya men3gur kesilapan yang dia lakukan itu sahaja. Mana ada ibu nak lihat anak dia tak berjaya kan?

Haa, takpelah dik, dengan cakap ibu tu. Dia nakkan yang terbaik untuk anak-anak je.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: NOTE UNTUK AWAK

Be the first to comment on "“Betul Lah Nasihat Ibu Tu” Remaja Tak Pvas Hati Ada Individu Bagi Gambar Dia Berpelvk Dekat Ibunya, Tapi Ini Respon Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*