Foto Bercuti Di Korea, Azira Shafinaz Dikatakan Seiras Gigi Hadid

Menjelang hujung tahun, ramailah yang mengambil kesempatan untuk pergi bercuti sebelum 2019 melabuhkan tirainya. Bercuti sambil merehatkan minda dan melihat-lihat tempat orang sememangnya satu aktiviti yang cukup seronok dan dinanti-nantikan. Termasuklah beberapa selebriti tempatan, antaranya Azira Shafinaz yang kini sedang bercuti di Korea.

Seperti diketahui umum, Korea adalah salah satu destinasi pilihan ramai rakyat Malaysia. Pemandangan, makanan dan lain-lain dari negara ini menjadi antara yang unik mengapa ia menjadi lokasi percutian.

Azira Shafinaz yang juga salah seorang ahli kumpulan De Fam menghabiskan masa bercuti di sana dan tidak lokek ‘belanja’ fotonya dengan pelbagai pemandangan indah.

Memang cantik-cantik foto yang dikongsikannya. Salah satu foto yang dimuatnaik melalui laman Instagramnya adalah di Hongdae Street yang turut meraih perhatian ramai. Berikut adalah foto yang dikongsikannya:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

🍁 #whenaziratravels

A post shared by Azira Shafinaz | DE FAM (@azirashafinaz) on

Foto tersebut telah meraih lebih 11,600 likes dari pengikutnya di laman sosial itu. Di ruangan komen rata-rata netizen meninggalkan kata-kata pujian. Malah ada juga yang berpendapat Azira Shafinaz seiras wajah Gigi Hadid. Ye ke sama?

Jom kita lihat ada atau tidak persamaannnya kedua-dua figura ini…

Sama ke tidak? Apa-apa pun wajah Azira Shafinaz seiras Gigi Hadid ini adalah pendapat peminat selebriti ini sendiri. Macam ada orang kata muka kita ada tujuh orang dalam dunia ini yang seiras.

Mungkin ini adalah salah seorang yang seiras dengan wajahnya. Berikut antara komen yang ditinggalkan mereka di laman Instagram penyanyi ini:

“Kenapa lawa sangat!”

“Kembar Gigi as always”

“Cantiknye awak”

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Azira Shafinaz via HCL

Be the first to comment on "Foto Bercuti Di Korea, Azira Shafinaz Dikatakan Seiras Gigi Hadid"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*