“Hati rasa makin menjauh” – Zara Zya reda hubungan pertunangan dengan Hafreez terl3rai

TERLALU sibuk dengan komitmen menjadi punca pertunangan antara pelakon Zara Zya dan Hafreez Adam terl3rai kira-kira sebulan lalu.

Malah, kata Zara atau nama sebenarnya Zainurul Razia Mohd Zainuddin, pelbagai tek@nan yang dikaitkan atas nama selebriti turut meng3ruhkan lagi hubungan mereka sehingga Hafreez membuat keputusan untuk putvs.

“Memang kebelakangan ini, kami jarang berjumpa. Saya sibuk dengan komitmen lakonan. Dia pula sedang mengukuhkan perniagaan yang semakin berkembang.

“Saya tak t1pu adalah gadvh-gadvh ‘manja’. Perhatian yang diberi dengan bermacam kisah itu dan ini yang dihidu atas nama kami selebriti, kadang-kadang membuatkan kami tert3kan.

Pasangan ini mula menjalin hubungan cinta sejak dua tahun lalu.

“Namun, punca ‘orang ketiga’ sama sekali tidak betul,” katanya seperti dipetik Berita Harian.

Mengakui terpaksa menempuh pelbagai dugaan ketika mengikat tali pertunangan dengan bekas tunangnya itu, Zara bagaimanapun reda dan terpaksa menerima hakikat bahawa tiada jodoh antara mereka.

“Sama seperti pasangan lain, kami juga berdepan dugaan ketika menempuh alam pertunangan. Menjadi kuat dan reda adalah pilihan saya untuk terus melalui kehidupan dan menerima suratan tertulis.

“Dia sangat budiman. Keluarganya pun melayan saya dengan baik. Cuma akhirnya, hati itu rasa makin menjauh.

“Saya terima jodoh saya dengan dia tidak panjang dan kami berpisah cara baik. Kami berfikir dan menyelesaikan semua ini dengan matang. Perlahan-lahan saya harus menerima hakikat jodoh kami sudah tiada,” katanya lagi.

 

Dia sangat budiman. Keluarganya pun melayan saya dengan baik. Cuma akhirnya, hati itu rasa makin menjauh.

ZARA ZYA

Pelakon

Terdahulu, Hafreez, mengesahkan ikatan pertunangannya dengan Zara, 34, sudah terl3rai sejak sebulan lalu.

Mengakui dia yang nekad membuat keputusan untuk putvs, Hafreez berkata, kec3wa dan ralat antara punca dia memutvskan tali pertunangan itu.

Hafreez dan Zara berkenalan ketika bergandingan dalam drama Monalisa pada 2017 mengikat tali pertunangan pada 12 Oktober lalu.

Mereka sepatutnya mendirikan rumah tangga pada Oktober tahun depan.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: mStar

Be the first to comment on "“Hati rasa makin menjauh” – Zara Zya reda hubungan pertunangan dengan Hafreez terl3rai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*