“Da’i Farhan Sudah Cer@ikan Isteri Pertama Yang Sedang Sarat Mengandung Guna ‘Voice Note’ WhatsApp” – Peguam

Sebelum ni kecoh mengenai Da’i Farhan mengumumkan perkahwinannya yang kedua dekat laman Instagram miliknya.

Ramai pihak yang dikatakan kurang berpuas hati dengan tindakan dia yang berkahwin semasa isteri pertamanya sedang sarat mengandung.

Ada juga video dia yang sedang di temu ramah oleh wartawan mengenai isu ini, dan kalau kita lihat ramai juga net1zen yang kur@ng senang dengan jawapan yang dia berikan.

Terbaru, seorang peguam telah memuat naik status di laman Facebooknya mengenai isteri pertama Da’i Farhan telah dicer@ikan dengan tal@k satu melalui aplikasi whatsApp.

Sumber: Facebook

Menurut Asiah Abd Jalil yang juga merupakan seorang peguambela dan peguamcara Mahkamah Tinggi Malaya dia sendiri sudah mendengar voice note yang dilafazkan oleh Da’i Farhan kepada Fatin.

“Lafaz cer@i disampaikan melalui voice note aplikasi WhatsApp. Saya sudah mendengar voice note tersebut.” katanya.

Tambahnya lagi alasan yang diberikan kerana mencer@ikan isteri pertamanya itu adalah disebabkan wanita itu nusyuz terhadap dirinya dan juga memfitn@hnya.

Namun, sekarang ni Da’i Farhan sedang berada di China bersama isteri keduanya.

Sebelum ni, Fatin mendakwa telah dipkul dan dikrung oleh Da’i Farhan dan laporan p0lis telah di buat oleh ahli keluarga Fatin.

Admin harap isu ni cepat selesai demi kebaikan semua pihak. Semoga Fatin selamat melahirkan bayi dalam kandungan tu.

Segala komen yang diberikan oleh netizen adalah melalui pendapat mereka sendiri dan admin  tidak bertanggungjawab terhadap komen tersebut.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Kredit: Lobak Merah

Be the first to comment on "“Da’i Farhan Sudah Cer@ikan Isteri Pertama Yang Sedang Sarat Mengandung Guna ‘Voice Note’ WhatsApp” – Peguam"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*