Peguam Sultan Kelantan Dedah Sesuatu Tentang Pemberian Wang,Barang Kemas,Kereta Porsche Kepada Oksana Yang Mengejvtkan Ramai Pihak

Mengikuti tuntutan sensasi dari Oksana Veovodina yang bekas suaminya Sultan Muhammad V of Kelantan, tidak lagi berhubung dengannya ketika dia hamil empat bulan dan tidak memberikan apa-apa bantuan kewangan ketika melahirkan anak mereka Leon Ismail.

Menjawab kenyataan Oksana ini, peguam Sultan Kelantan membalas segala pertuduhan. Wakil sah dari Singapura ini Eversheds Harry Elias, menafikan yang Sultan meninggalkan Oksana Voevodina tanpa satu sen pun seperti yang dilaporkan oleh Coconuts KL.

Malah mereka berkata yang Oksana pulang semula ke Russia atas kerelaan hati sendiri. Firma undang-undang ini juga menambah yang Sultan Muhammad V menawarkan “sejumlah wang yang besar” untuk menanggung perbelanjaan hidup, perbelanjaan bil perubatan dan berharap pembayaran tersebut dapat “memelihara dan melindungi privasinya.”

Malah sejumlah wang tersebut seperti tidak mencukupi buat Oksana dan peguam tersebut berkata yang dia menolak wang tersebut kerana..

Tabloid UK bersedia untuk memberinya wang yang lebih banyak untuk pendedahan kisahnya

Semasa pertemuan ringkas, mereka menambah yang Oksana juga sudah diberikan US$20,000 (RM80,000), sebuah Porsche Cayenne, cincin pertunangan dari Jacob Arabo (sama rekaan macam cincin Victoria Becham) dan barangan kemas lain dari Cartier.

Pada awal minggu ini, Oksana memberitahu kepada Daily Mail yang dia memajak cincin pertunangannya jauh lebih rendah dari nilai untuk menampung perbelanjaan perubatannya di Hospital Swiss di mana dia melahirkan anaknya.


Dia sejak itu mendakwa bahawa Sultan telah tidak langsung menghubungi dia dan bertanyakan hal anak mereka. Sultan sudah pun meminta anak tersebut dilakukan ujian DNA untuk memastikan yang bayi tersebut 100% miliknya. Oksana menolak untuk melakukan ujian tersebut hanya mengatakan anaknya itu kelihatan sama seperti Sultan Kelantan.Menurut sumber yang rapat kepada Sultan Muhammad V mendedahkan reaksi baginda apabila mendengar tuntutan Oksana.

International Gold Digger ni… Harap cepat-cepat lah setel sebab kes ini sedikit sebanyak terpalit arang buat negara kita.

Sumber

Be the first to comment on "Peguam Sultan Kelantan Dedah Sesuatu Tentang Pemberian Wang,Barang Kemas,Kereta Porsche Kepada Oksana Yang Mengejvtkan Ramai Pihak"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*