(Video) “Ser4m..Tak Boleh Nak Bayang Kalau Kaca Tu Jatuh Atas Muka” – Detik-Detik Kek Kaca 19 Kaki Jatuh Berderaii,Dato Alhaalfa Tampil Cerita Hal sebenar,Punca Kek Tu Jatuh…

Usahawan dan juru mekap profesional, Datuk Alha Alfa berkongsi peristiwa kek perkahwinan dalam rekaan bertingkat di majlis persandingannya runtuh secara tiba-tiba sewaktu acara mengambil gambar di atas pentas berjalan.

Jelas pengusaha kosmetik ini, dia tidak menyimpan perasaan mar4h, sebaliknya menyifatkan insiden tersebut sebagai memori yang bakal terpahat selamanya.

“Takpelah rezeki takat tu je..sy xmar4h pun hehehe beratus kali depa mntak maaf walupun dalam perancangan nak pacak kek tu tgh2 rumah..hahah hbis berderai semuanya, ape pun abg @nasgreatidea_weddings mmg superb kek tu.

“Tak apa kek boleh carik,..kenangan yg terjadi tu memory selamanya..sorry yg xdapat merasa kek tu..syukur xde org kat belakang kalau tak jenuh berjahit muka nanti,” tulisnya.

Tambahnya lagi, kemungkinan kek tersebut agak berat sekali gus ia tak mampu ‘ditanggung’ meja lalu menyebabkannya runtuh.

“Kek ni punya berat maybe meja yg support tu pun dah menyerah diri dah tggu masa je bergegar skit paammmm!! habisss~ macam manusia jugak..emsem camne pun hati rapuh jugak…tqsm pada semua yg hadir semalam..sy dah isteri amat menghargai.

“Mintak ampun mntak maaf jika ada kekurangan dari pihak kami..love u guys #alhaalindreams,” jelasnya lagi.

View this post on Instagram

takpelah rezeki takat tu je..sy xmarah pun hehehe beratus kali depa mntak maaf walupun dalam perancangan nak pacak kek tu tgh2 rumah..hahah hbis berderai semuanya 😂😂 ape pun abg @nasgreatidea_weddings mmg superb kek tu..xpe kek boleh carik,..kenangan yg terjadi tu memory selamanya..sorry yg xdapat merasa kek tu..syukur xde org kat belakang kalau tak jenuh berjahit muka nanti 😂🙏🏻 kek ni punya berat maybe meja yg support tu pun dah menyerah diri dah tggu masa je bergegar skit paammmm!! habisss~ macam manusia jugak..emsem camne pun hati rapuh jugak..💃🏻💃🏻💃🏻😝😝😝🤪🤪😌 tq abg @nasgreatidea_weddings merialisasikan impian kek kaca sy..punya ramai org tolak sbb xnk amik risiko..now sy faham dah risikonya 😂🙏🏻🙏🏻..ape pun effort yg abg ambil utk buat kek sy tu sgt sy hargai..🙏🏻🙏🏻❤️ tqsm pada semua yg hadir semalam..sy dah isteri amat menghargai..mintak ampun mntak maaf jika ada kekurangan dari pihak kami..love u guys #alhaalindreams .

A post shared by www.alhaalfa.com (@alhaalfa) on

Dalam pada itu, netizen memuji tindakan positif Datuk Alha dalam menangani masalah berlaku dan mendoakan agar pernikahannya kekal hingga ke syurga.

Datuk Abdul Al Halim Mohd Al Fadzil atau lebih dikenali sebagai Alha Alfa selamat bernikah dengan pasangan, Noor Azlin Ismail pada 28 September lalu di Taiping.

Foto : Instagram Datuk Alha Alfa

Sumber : Media Hiburan

Be the first to comment on "(Video) “Ser4m..Tak Boleh Nak Bayang Kalau Kaca Tu Jatuh Atas Muka” – Detik-Detik Kek Kaca 19 Kaki Jatuh Berderaii,Dato Alhaalfa Tampil Cerita Hal sebenar,Punca Kek Tu Jatuh…"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*