Aku Tewas,Maafkan Aku..Aku Terima Kec4man Dengan Minda Yang Terbuka – Pengakuan Beran1 Zarina Anjoulie

Pelakon kontr0versi Zarina Anjoulie Lavocah mengakui dirinya tewas dan memohon maaf.Menerusi entri terbaru di laman Inst4gram wanita yang mesra disapa dengan nama Anju itu, dia memuat naik sekeping foto dirinya yang sudah tidak lagi bertudung.

“Aku tewas, maafkan aku. Aku terima kec4man dengan minda yang terbuka,” tulisnya ringkas menerusi entri terbaharu di Inst4gram.

Biarpun kata-kata yang ditulis oleh Anju itu tidak diperincikan sebabnya, rata-rata peminat pelakon itu mengaitkan ia dengan tindakan Anju yang membuka tudung dan kembali ‘free hair’.Meneliti ruangan k4men pada entri terbabit, kebanyakan pengguna meluahkan rasa kecew4 terhadap tindakan berani mati pelakon Anak P0ntianak itu.

“Kenapa Anju? Penampilan ini masih okey bagi saya tetapi apabila saya melihat video dalam dres seperti itu, saya tiba-tiba teringatkan anak lelaki kamu,” tulis salah seorang pengguna.Kelmarin Anju mengejutkan ramai apabila memuat naik video dan foto dirinya tidak lagi berhijab dengan rambut berwarna perang.

Malah, Anju tampil berani memuat naik video bersama beberapa kenalan wanitanya dengan hanya memakai busana yang sangat 5eksi hingga menampakkan sebahagian besar payvdaranya.Dalam video tersebut kelihatan beberapa lagi temannya yang berpakaian sepertinya.

Pada malam yang sama juga, Anju turut memuat naik video mengec4m semula golongan netzen yang mempertikaikan tindakannya membuka hijab.Video dan foto-foto panasnya tvlar di media s0sial Twi1tter dan Inst4gram sejak semalam hingga mencetuskan kem4rahan segelintir pihak tentang tindakannya seolah-olah mempermainkan agama.

Sejak penvlaran video terbabit juga Anju kembali rancak membuka ruang promosi kepada peniaga atas talian yang ingin memasarkan produknya di platform media s0sialnya.Terbaharu, Anju turut menghadiahkan sejumlah token kepada pengusaha Grab dan ibu tunggal.sumber : astro gempak

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Be the first to comment on "Aku Tewas,Maafkan Aku..Aku Terima Kec4man Dengan Minda Yang Terbuka – Pengakuan Beran1 Zarina Anjoulie"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*