Speku Rumah Tangga Lufya Akhirnya Terjawab!! suami Dr Che Muhammad Hafiz sah jatuh t4lak pada Lufya Omar

Suami kepada penyanyi dan pelakon, Lufya Omar, Dr Che Muhammad Hafiz Che Baharum, 29, mengesahkan dirinya sudah menjatuhkan talakk kepada isterinya itu minggu lalu.

Jelas Dr Che Hafiz, perkara tersebut dilafazkannya menerusi aplikasi WhatsApp selepas perbincangan untuk menjernihkan keadaan seperti menemui jalan buntu.

“Saya sudah menerima permintaan Lufya untuk meminta c3rai. Akhirnya saya menyambutnya dengan cara baik minggu lalu ketika kami berhubung menerusi WhatsApp bagi membincangkan hal rumah tangga.

“Bagaimanapun, apa yang boleh saya katakan, perbualan kami tidak mencapai kata sepakat,” jelasnya kepada MH.

Ditanya mengenai apakah punca sebenar hingga membawa kepada konflik tersebut, Dr Che Hafiz enggan mengulas lanjut.

Sebaliknya, dia mengharapkan agar apa yang telah berlaku dapat diselesaikan dengan cara baik.

“Saya harap penjelasan ini sudah pun jelas. Ia terlalu peribadi untuk saya kongsi. Banyak hati yang perlu dijaga. Namun saya mengharapkan agar netizen tidak membuat sebarang spekulasi.

“Saya lebih mengenalinya dan begitu juga dengan dia. Doakan yang terbaik buat kami demi anak. Selebihnya, biarlah kami yang selesaikan,” katanya yang tidak lagi tinggal sebumbung kira-kira tiga bulan lalu.

Terdahulu, kisah perg0lakan rumah tangga bintang Mahar Tanpa Cinta berusia 34 tahun itu mulai diperkatakan apabila dirinya ada memuat naik status yang antara lain menyentuh isu berkaitan rumah tangga.

Bagaimanapun, perkongsian tersebut telah dipadam Lufya bagi mengelakkan sebarang telahan dibuat netizen.

Sekadar imbasan, Lufya dan Hafiz diijabkabulkan pada 26 November 2016 dan dikurniakan seorang puteri yant diberima Laana Haura, kini berusia dua tahun.

Terdahulu,

” Sejak Kawin U Dah Buat Pengan1ayaan Yang Tak Terjangkau Fikiran”- Lufya B3rang Dengan Sikap Suami

Pelakon dan penyanyi Lufya Omar, 34, mend4kwa dia telah dian!aya oleh suaminya, Dr. Che Muhammad Hafiz Che Baharum, 29.

Mendedahkan perkara terbabit di laman Instagram miliknya, Lufya memuat naik paparan skrin Instagram Hafiz setelah Lufya dis3kat oleh suaminya sendiri di laman sos!al terbabit.

Follow.. unfollow..blocked? Follow.. unfollow.. blocked? Ni cara nak selesaikan masalah ke?

Lari dari tanggungjawab sehingga masuk 3bulan setengah berturut-turut. Jangan cakap isteri tak tutup aib suami kalau suami tu yang buka aib di dada! Dah cukup lama aku bersabar. Dah cukup lama aku dianiaya!

Fitnah isteri kat keluarga macam2 just to cover ur BIG MISTAKES. Enough is enough. Aku bercita-cita nak jadi isteri solehah sebab tu aku diam sampai makan diri.

Aku pernah sakit aku kemurungan tak sangka impian dan cita2 nak jadi isteri solehah sesukar ini cobaanya. Kesabaran aku diduga terlalu lama.

Sejak 3bulan kita berkahwin u dah buat penganiayaan yang tak terjangkau fikiran. Kesalahan itu kau ulang sehingga 6x! Aku diam.. aku diam.. aku diamm sampai tak mampu aku pikul sendiri lagi. Luka kat badan tak sesakit luka kat dalam hati ni. Tqsm.

Menjengah di ruangan komen, rakan artis Salima , Fetri Yahya turut berdoa agar urusan lufya di permudahkan..

 

Ada juga netizen yang menyatakan suami lufya itu seorang g@y

 

Pelakon dan penyanyi Lufya Omar, 34, mend4kwa dia telah dian!aya oleh suaminya, Dr. Che Muhammad Hafiz Che Baharum, 29.

Mendedahkan perkara terbabit di laman Instagram miliknya, Lufya memuat naik paparan skrin Instagram Hafiz setelah Lufya dis3kat oleh suaminya sendiri di laman sos!al terbabit.

Follow.. unfollow..blocked? Follow.. unfollow.. blocked? Ni cara nak selesaikan masalah ke?

Lari dari tanggungjawab sehingga masuk 3bulan setengah berturut-turut. Jangan cakap isteri tak tutup aib suami kalau suami tu yang buka aib di dada! Dah cukup lama aku bersabar. Dah cukup lama aku dianiaya!

Fitnah isteri kat keluarga macam2 just to cover ur BIG MISTAKES. Enough is enough. Aku bercita-cita nak jadi isteri solehah sebab tu aku diam sampai makan diri.

Aku pernah sakit aku kemurungan tak sangka impian dan cita2 nak jadi isteri solehah sesukar ini cobaanya. Kesabaran aku diduga terlalu lama.

Sejak 3bulan kita berkahwin u dah buat penganiayaan yang tak terjangkau fikiran. Kesalahan itu kau ulang sehingga 6x! Aku diam.. aku diam.. aku diamm sampai tak mampu aku pikul sendiri lagi. Luka kat badan tak sesakit luka kat dalam hati ni. Tqsm.

Menjengah di ruangan komen, rakan artis Salima , Fetri Yahya turut berdoa agar urusan lufya di permudahkan..

 

Ada juga netizen yang menyatakan suami lufya itu seorang g@y

 

https://www.instagram.com/p/BuBQXyilIeq/?utm_source=ig_web_copy_link

Lufya dan Hafiz bernikah pada 26 November 2016 dan dikurniakan seorang anak, Laana Haura yang lahir pada 11 November 2017.

Sumber: gempak

Be the first to comment on "Speku Rumah Tangga Lufya Akhirnya Terjawab!! suami Dr Che Muhammad Hafiz sah jatuh t4lak pada Lufya Omar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*